تزریق فیلر

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج + مرکز فیلر لب و بینی

فیلرها همان موادی هستند که حجیم شدن برخی نواحی صورت و بدن را به عهده دارند و در برخی مواقع حجم از دست رفته را برمی گردانند، مطمئنا بارها دیده اید که برخی افراد برای حجیم تر کردن و رفع نواقص صورت خود از این روش استفاده می کنند تا زیبایی بی نظیری را به خود اختصاص دهند بنابراین تا حدودی با آن آشنا هستید.

شاید شما نقش فیلرها را محدود به حجیم کردن برخی نواحی صورت و حتی بدن بدانید اما این متد برا رفع نواقص صورت و بدن و نقاط آسیب دیده بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و موجب پر شدن آن نقاط می شود؛ استفاده از فیلر به صورت دائمی و موقت است که به صورت دلخواه افراد می توانند بهترین آن را انتخاب کنند.

جهت مشاوره رایگان و رزرو وقت خدمات تزریق فیلر همین حالا با ما تماس بگیرید

نواحی پر تقاضا برای تزریق فیلر در کرج

تزریق فیلر برای نواحی مختلفی از بدن که نیاز به حجم زیادی دارند یا دچار حجم از دست رفته اند انجام می شود اما برخی نواحی بیشتر برای تزریق فیلر انتخاب می شوند که در ادامه با این نواحی بیشتر آشنا می شوید.

تزریق فیلر لب در کرج

تزریق فیلر لب در کرج بیشتر برای حجیم تر شدن آن مورد استفاده قرار میگیرد اما در برخی مواقع هم پیش می آید که لب ها دچار چین و چروک های بسیاری هستند یا قرینه نیستند در این صورت نیز افراد به سمت تزریق فیلر لب می روند تا به لب های خود فرم زیبایی بدهند و یک صورت قرینه و ایده آل بسازند. بنابراین تزریق ژل در کرج برای اصلاح و زیبایی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

تزریق فیلر لب در کرج

تزریق فیلر گونه در کرج

تزریق فیلر گونه مورد دیگری است که امروزه افرادی بسیاری به سمت آن می روند زیرا این نوع فیلر موجب حجیم تر شدن گونه ها و رفع چین و چروک ها می شود و زیبایی بی نظیری را به صورت می دهد به همین خاطر تقاضا برای استفاده از تزریق فیلر گونه بسیار بالا است.

تزریق فیلر گونه در کرج

تزریق فیلر زیر چشم در کرج

برای رفع تیرگی زیر چشم روش های مختلفی همچون تزریق فیلر یا مزوتراپی در کرج وجود دارد. تزریق فیلر برای زیر چشم بهترین روش درمانی است که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است؛ زیرا این نوع فیلر موجب از بین رفتن چین و چروک ها و تیرگی زیر چشم می شود و زیبایی بی نظیری به آن می دهد.

تزریق فیلر زیر چشم در کرج

تزریق فیلر خط خنده در کرج

شاید شما هم جزو افرادی باشید که خط خنده عمیقی دارید و این مورد در عکس ها بیشتر به چشمتان می خورد و حس ناخوشایندی به شما می دهد در این زمان می توانید با تزریق فیلر خط خنده این خط را از بین ببرید و اثری از آن بر جای نگذارید.

تزریق فیلر چانه در کرج

تزریق فیلر چانه یکی از محبوب ترین تزریق ها به شمار می رود زیرا نقش بسزایی بر روی زاویه صورت و زیبایی آن به عهده دارد به همین خاطر استفاده از این تزریق برای افرادی که علاقه مند به زاویه سازی هستند بیشتر دیده می شود.

تزریق فیلر چانه در کرج

تزریق فیلر خط اخم در کرج

خط اخم بر روی پیشانی یکی از معضلاتی است که افراد بسیاری با آن مواجه هستند و هر کسی به دنبال بهترین روش برای درمان خط اخم یا خطوط پیشانی خود است که با وجود فیلر افراد به سمت تزریق فیلر برای خط اخم رفته اند تا آن را از بین ببرند.

تزریق فیلر بینی در کرج

تزریق فیلر بینی یک روش کاملا موثر برای تغییر ظاهر بینی است که به واسطه آن بینی فرد زیباتر و خوش فرم تر می شود و وی نیازی به گذراندن دوران نقاهت یا استراحت ندارد. در واقع فیلر بینی همانند تزریق پروفایلو در کرج است که با انجام آن افراد نیازی به استراحت ندارند بلکه تنها باید به مراقبت های پس از این تزریق توجه نمایند.

بنابراین اگر حس می کنید که نیاز به یک روش کم تهاجمی برای اصلاح فرم بینی خود را دارید که هیچ گونه دردی نداشته باشد و بدون بیهوشی انجام شود بهتر است که به سراغ تزریق فیلر بینی بروید و از این طریق شاهد زیباترین و خوش فرم ترین بینی خواهید بود.

تزریق فیلر بینی در کرج

تزریق فیلر شقیقه در کرج

تزریق فیلر شقیقه همانند تزریق بوتاکس در کرج طرفدار و تقاضا دارد؛ زیرا با استفاده از این روش ها می توان زیبایی و جوانسازی پوست را به میزان قابل توجهی افزایش داد. بنابراین اگر حس می کنید که در این ناحیه با پیری پوست و افزایش چین و چروک ها مواجه هستید باید اقداماتی جهت تزریق فیلر شقیقه انجام دهید.

تزریق فیلر شقیقه در کرج یک مزیت و ویژگی بسیار چشمگیر دارد و آن هم این است که اگر از انجام این روش رضایت کافی نداشته باشید می توانید جهت خروج فیلر از شقیقه اقداماتی انجام دهید و هیچ مانعی برای خروج مواد وجود ندارد و با این کار می توانید به ظاهر قبلی خود دست یابید.

تزریق فیلر شقیقه در کرج

تزریق فیلر چیست؟

فیلر یک مایع با غلظت بالا است که به صورت تزریق موضعی در زیر پوست انجام می شود و وظیفه حجیم کردن برخی نواحی و همچنین رفع نواقص و فرورفتگی ها را بر عهده دارد، فیلرها انواع مختلفی دارند که پزشک با استفاده از اصول انجام این کار بهترین نوع آن را برای افراد استفاده می کنند.

استفاده از فیلر روز به روز بیشتر می شود زیرا افراد به زیبایی بی نظیر این تزریق پی برده اند و می دانند که با تزریق فیلر می توانند تمامی فرورفتگی ها و حجمی را که بنا به هر دلیل از دست داده اند را بازگردانند و برخی نواحی کوچک و پر چین و چروک را حجیم و صاف کنند به همین خاطر تقاضا برای تزریق فیلر بسیار بالا است.

تزریق فیلر چیست؟

کاربردهای تزریق فیلر

  • پر کردن چاله های صورت
  • حجیم تر کردن برخی نواحی
  • رفع خطوط پیشانی
  • رفع چین و چروک ها
  • قرینه سازی اجزای صورت
  • جوانسازی دست ها
  • درمان گودی و تیرگی زیر چشم
  • اصلاح فرم بینی
  • اصلاح فرم چانه
  • رفع خط خنده

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

ابتدا پزشک محل مورد نظر برای تزریق فیلر را شناسایی می کند و سپس آن را ضدعفونی می کند تا بتواند آن را بی حس کند بعد از انجام این کار نوبت به علامت گذاری می رسد تا تزریق فیلر کاملا اصولی انجام شود و سپس کار تزریق فیلر انجام می شود که کاملا بدون درد بوده و در کمترین زمان به پایان می رسد.

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

ماندگاری فیلر

فیلر ها بر اساس ماندگاری مختلف هستند برخی افراد به سمت تزریق فیلر دائمی می روند تا دیگر نیاز به تمدید آن نباشد اما برخی دیگر به سمت تزریق فیلر موقت می روند تا پس از گذراند دوره خود در صورت نیاز آن را ترمیم کنند؛ در ادامه با تزریق فیلر دائمی و موقت بیشتر آشنا می شوید.

ماندگاری فیلر

تزریق فیلر دائمی در کرج

تزریق فیلر دائمی همانطور که از اسم آن پیدا است به صورت دائمی باقی می ماند زیرا بدن انسان توان تجزیه کردن ای نوع فیلر را ندارد، این نوع فیلر مورد استفاده در بخش های مختلفی از صورت یا بدن قرار می گیرد.

تزریق فیلر موقت در کرج

تزریق فیلر موقت نیز همانطور که مشخص است نیاز به ترمیم دارد زیرا پس از گذشت مدتی بدن انسان آن را تجزیه می کند و نیاز است که فیلر ترمیم شود، تزریق فیلر موقت با توجه به نیاز افراد انجام می شود برخی افراد علاقه دارند تا باز هم ترمیم کنند اما برخی دیگر علاقه چندانی به تزریق فیلر نداند.

هزینه تزریق فیلر در کرج

هزینه تزریق فیلر با توجه به عواملی مثل مقدار فیلر، مارک و کیفیت فیلر، مقدار سرنگ های مورد نیاز، تعداد جلسات مورد نیاز، هزینه کلینیک و… تعیین می شود بنابراین برای هر کسی این هزینه فرق می کند.

برای اطلاع از هزینه تزریق فیلر در کرج می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران کلینیک آیسان راهنمای شما برای تزریق فیلر با کیفیت بالا در بهترین مرکز باشند.

ناگفته نماند که کلینیک زیبایی در کرج بهترین خدمات را با بهترین هزینه ها ارائه می دهد بنابراین نباید نگران هزینه تزریق فیلر باشید و با خیالی آسوده به کلینیک آیسان مراجعه کنید.

هزینه تزریق فیلر در کرج

بهترین کلینیک تزریق فیلر در کرج

کلینیک های بسیاری برای تزریق فیلر وجود دارند که خدمات بی نظیری را ارائه می دهند اما کلینیک آیسان یکی از بهترین کلینیک ها در کرج است که انجام خدمات زیبایی را با کیفیت بالا و با بهترین هزینه انجام می دهد بنابراین با خیالی آسوده می توانید برای انجام خدمات زیبایی خود به سمت کلینیک آیسان بروید.

کلینیک آیسان یکی از مجهزترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج است که تمامی فعالیت ها آن زیر نظر پزشک های متخصص و مطرح انجام می شود بنابراین نگرانی از انجام خدمات زیبایی خود نخواهید داشت بنابراین اگر قصد تزریق فیلر را دارید بهتر است همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از تخفیف های ویژه کلینیک آیسان همین حالا با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا