ژل لب روسی طبیعی یا نچرال و عروسکی

تزریق ژل لب روسی در کرج به عنوان یکی از مدل های خاص و جذاب که زیبایی فرم لب ها را افزایش می دهد، بسیار محبوب و پرتقاضا است و تعداد علاقه مندان به این نوع مدل روز به روز افزایش می یابد. در حقیقت بسیاری از افرادی که قصد تزریق ژل لب در کرج را دارند به سراغ ژل لب مدل روسی می روند و این به خاطر خاص بودن این مدل است. 

اما توجه نمایید که برای تزریق ژل لب روسی در کرج باید به سراغ بهترین کلینیک بروید تا هم به مدل ایده آل خود دست یابید و هم بهترین و باکیفیت ترین خدمات را دریافت کنید؛ به همین خاطر ما به شما توصیه می کنیم که خدمات تزریق ژل لب روسی خود را در کلینیک آیسان (مجرب ترین و معتبرترین کلینیک زیبایی در کرج) انجام دهید تا هم به تمامی ایده آل های خود برسید و هم با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

اگر شما هم قصد تزریق ژل لب مدل روسی در کرج را دارید توصیه می کنیم که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر و با خیالی آسوده اقدام کنید.

تزریق ژل لب مدل روسی

توجه نمایید که لب ها یکی از شاخص های اصلی زیبایی محسوب می شوند به همین خاطر به افرادی که لب های قرینه یا حجیمی ندارند توصیه می شود که اقدام به تزریق فیلر در کرج نمایند تا بتوانند به بهترین فرم لب دست یابند. در این حین ژل لب مدل روسی جزو مدل هایی است که تزریق آن به تمامی مراجعین توصیه می شود و این به خاطر خاص بودن این مدل است.

برای تزریق ژل لب مدل روسی در کرج، دکتر تنها وسط لب را هدف قرار می دهد و تزریق را در همین ناحیه انجام می دهد تا لب حجیم شود و فرم زیبایی به خود بگیرد. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که لب های کم حجم یا بدون فرم خاصی دارید بهتر است که اقدام به تزریق ژل لب مدل روسی نمایید تا به فرم زیبای خود دست یابید.

تزریق ژل لب مدل روسی

نحوه تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب مدل روسی در کرج نهایتا یک ساعت به طول می انجامد به همین خاطر نیازی نیست که بابت این تزریق یک روز کامل مرخصی بگیرید یا کل روز خود را خالی کنید. بنابراین تزریق ژل لب مدل روسی از خدماتی است که نیاز به تایم زیادی ندارد و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

اما برای اینکه بدانید در بهترین کلینیک زیبایی در کرج این نوع تزریق چگونه انجام می شود، ما در این قسمت شما را راهنمایی می کنیم. در ابتدا به لب ها بی حسی موضعی زده می شود تا لب ها کاملا بی حس شوند و متقاضی کوچک ترین درد و سوزشی را حس کند و سپس تزریق ژل از میانه به سمت حاشیه لب انجام می‌شود به همین خاطر قسمت های میانی حجیم تر می شود. 

نحوه تزریق ژل لب روسی

انواع مدل ژل لب روسی

زمانی که صحبت از ژل لب مدل روسی در کرج یا تزریق پروفایلو است افراد باید آگاه باشند که خود این سبک به مدل های مختلفی تقسیم می شود و هر کسی با توجه به سلیقه ای که دارد می تواند از طریق بهترین روش اقدام کند. در واقع مدل ایده آل شما روسی است اما همین مدل خود به انواع مختلفی همچون طبیعی، عروسکی، چاک دار و… تقسیم بندی می شود که در ادامه این مقاله با این سبک و مدل ها بیشتر آشنا می شوید.

ژل لب روسی طبیعی

بسیاری از افرادی که قصد تزریق ژل در گوهردشت را دارند به مدل طبیعی آن فکر می کنند تا فقط لب ها به حجم استاندارد برسد و فرم زیبایی به خود بگیرد. تزریق ژل لب روسی طبیعی جزو پرتقاضاترین مدل هایی است که خیلی ها زمانی که به کلینیک مراجعه می کنند این نوع مدل را درخواست می کنند.

ژل لب روسی عروسکی

تزریق ژل لب روسی عروسکی جزو مدل های برجسته ای است که بسیار جذاب و گیرا است؛ زیرا به واسطه این تزریق لب ها فرم عروسکی به خود می گیرند که همین امر بسیار برای افراد جذاب است. بنابراین اگر به مدل های عروسکی علاقه مند هستید می توانید به سراغ ژل لب روسی عروسکی بروید.

ژل لب روسی چاک دار

تزریق ژل لب روسی چاک دار در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و افرادی که نمی خواهند فرم عروسکی و طبیعی به لب های خود بدهند به سراغ تزریق ژل لب روسی چاک دار می روند. در این نوع تزریق لب پایین به دو قسمت مساوی تقسیم می شود و سپس تزریق صورت می گیرد به همین خاطر شما لب روسی چاک دار را مشاهده می کنید.

ژل لب روسی چاک دار

ماندگاری ژل لب روسی

دریافت خدماتی که با تزریق همراه است همچون تزریق ژل لب یا تزریق بوتاکس در کرج یک سوال مهم را ایجاد می کند و آن هم این است که با انجام این تزریق چه مدت زمان می توان شاهد ماندگاری این روش ها بود؟ توجه نمایید که اگر در انتخاب نوع ژل نهایت دقت را کرده باشید و به مراقبت های پس از انجام آن توجه کنید تا مدت ها می توانید شاهد زیبایی لب های خود از طریق تزریق ژل لب روسی باشید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی در کرج

  • تا زمانی که بی حسی لب ها رفع نشده از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید
  • در روز تزریق از انجام هر نوع ورزشی خودداری نمایید
  • با مشورت پزشک خود از کمپرس آب سرد یا یخ استفاده کنید
  • به مدت 48 ساعت از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید
  • از کرم هایی استفاده کنید که کبودی را کاهش می دهند
  • برای جلوگیری از حرکت ژل، به لب های خود دست نزنید
  • مصرف مایعات را افزایش دهید
  • روزهای اول الکل مصرف نکنید
  • حین خواب سعی کنید که سرتان بالاتر از دیگر بخش های بدن باشد
  • جهت مصرف داروهای مختلف حتما با پزشک خود مشورت کنید

قیمت ژل لب روسی

قیمت تزریق ژل لب در کرج به میزان تزریق بستگی دارد به همین خاطر قیمت این تزریق برای هر کسی متفاوت است و در جلسه مشاوره، هزینه تزریق ژل لب روسی به افراد گفته می شود.

اما اگر می خواهید از هزینه های پایه و اولیه آن آگاه شوید و سپس اقدام کنید بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران کلینیک شما را راهنمایی کنند. 

قیمت ژل لب روسی

کلینیک تزریق ژل لب روسی در کرج

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که در کرج، کلینیک آیسان جزو بهترین گزینه هایی است که می توانید جهت تزریق ژل لب مدل روسی در کرج از طریق این کلینیک اقدام کنید؛ زیرا در این کلینیک کلیه خدمات توسط بهترین اپراتورها و با بهترین و باکیفیت ترین متریال انجام می شود به همین خاطر جزو بهترین گزینه هایی است که برای دریافت خدمات توصیه می شود.

بنابراین اگر شما هم قصد تزریق ژل لب روسی در بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت را دارید بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران بهترین کلینیک زیبایی شما را برای دریافت بهترین خدمات راهنمایی کنند و سپس بتوانید با آگاهی کافی اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *