تزریق فیلر زیر چشم کجا انجام بدیم؟

تزریق فیلر زیر چشم یکی از بهترین روش ها برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم است که در نهایت کار جوانسازی و آبرسانی پوست را نیز انجام می دهد به همین خاطر امروزه این روش با افزایش تقاضا همراه است. اما توجه نمایید که اگر قصد تزریق فیلر زیر چشم را دارید باید حتما به سراغ بهترین کلینیک تزریق فیلر در کرج بروید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت کنید.

در کرج کلینیک های بسیاری برای تزریق فیلر زیر چشم خدمات ارائه می دهند اما تنها کلینیک آیسان در کرج است که می تواند خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه دهد. توجه نمایید که خدمات این کلینیک با بهترین متریال ارائه می شود به همین خاطر متقاضیان می توانند شاهد تغییرات بسیاری بر روی صورت خود باشند. همچنین ناگفته نماند که کلیه خدمات این کلینیک با بهترین قیمت ها ارائه می شود.

جهت آشنایی با روش تزریق فیلر زیر چشم بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات بهتر و بیشتر بهترین خدمات را دریافت کنید.

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم یک روش جوانسازی و احیای پوست است که با تزریق نوعی ژل انجام می شود اما این ژل کاملا سازگار با بدن است و پس از مدتی جذب بدن می شود به همین خاطر افراد با این تزریق هیچ عوارضی را مشاهده نمی کنند و تنها می توانند از مزیت های انجام این روش بهره مند شوند.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای تزریق فیلر زیر چشم باید حتما به سراغ بهترین کلینیک جوانسازی پوست در کرج بروید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. کلینیک های زیبایی بسیاری در این حوزه خدمات ارائه می دهند اما بهتر است که به سراغ کلینیکی بروید که کلیه خدمات آن با متریال با کیفیتی ارائه می شود.

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

فواید تزریق فیلر زیر چشم

  • مشاهده فوری نتیجه نهایی
  • از بین رفتن تیرگی زیر چشم
  • روشن شدن ناحیه زیر چشم
  • بدون نیاز به گذراندن دوران نقاهت
  • بدون عارضه
  • از بین رفتن گودی زیر چشم
  • در صورتی که نتیجه ایده آل نباشد، می توان آن را تغییر داد
  • مواد تزریق شده به مرور زمان در بدن جذب خواهد شد
  • درمان سریع
  • کاهش چین و چروک‌ها
  • طولانی مدت بودن نتایج
  • رفع پف زیر چشم
  • جوانسازی پوست
  • تحریک پوست برای کلاژن سازی
  • آبرسانی به پوست

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

زمانی که افراد قصد تزریق فیلر زیر چشم، تزریق ژل در کرج و… را دارند به عوارض انجام این روش فکر می کنند اما ضروری است که همین جا بگوییم انجام این روش هیچ عوارضی در پی ندارد به شرطی که متقاضیان به سراغ بهترین کلینیک زیبایی بروند تا از کیفیت متریال آن و تجربه اپراتور آن کلینیک آگاه باشند.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

  • به مدت 24 ساعت نباید صورت و محل تزریق شسته شود
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای زیاد در یک تا دو روز اول خودداری کنید
  • روزانه آب زیادی بنوشید
  • به هیچ عنوان نباید استعمال دخانیات داشته باشید
  • محل تزریق فیلر در زیر چشم را نباید ماساژ دهید
  • در هنگام خوابیدن باید سر خود را بالاتر قرار دهید
  • در طول روز چندین بار از کمپرس سرد استفاده کنید
  •  مصرف برخی از قرص ها به مدت یک هفته ممنوع است
  • از نمک کمتری در غذا استفاده کنید
  • انجام فعالیت های ورزشی به مدت دو روز ممنوع است

تزریق فیلر زیر چشم چند سی سی مناسب است؟

زمانی که صحبت از تزریق فیلر زیر چشم است متقاضیان ممکن است این سوال برای‌شان پیش بیاید که برای تزریق فیلر زیر چشم چند سی سی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در جلسه اول تنها یک سی سی تزریق می شود و پس از گذشت یک ماه، اگر میزان تیرگی و گودی زیر چشم برطرف نشد باید به سراغ تزریق فیلر زیر چشم به مقدار دو سی سی رفت. بنابراین برای این تزریق باید پله پله پیش رفت تا به بهترین نتیجه دست یافت.

تزریق فیلر زیر چشم چند سی سی مناسب است؟

تزریق فیلر زیر چشم قبل از عمل بینی

از دیگر دغدغه های مهمی که برای افراد پیش می آید این است که تزریق فیلر زیر چشم قبل از عمل بینی خطرناک است یا خیر؛ بنابراین در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این تزریق هیچ مانعی ندارد به شرطی که نظر پزشک در این باره مثبت باشد. بنابراین اگر نظر پزشک مثبت بود، می توانید به سراغ تزریق فیلر زیر چشم بروید.

تزریق فیلر زیر چشم در بارداری

برای تزریق فیلر زیر چشم در دوران بارداری هنوز هیچ مقاله ای به چاپ نرسیده است و هیچ یک از محققان و متخصصین به این مورد اشاره نکرده است که تزریق فیلر زیر چشم در دوران بارداری مضر است؛ اما به هر حال بسیاری از پزشکان از تزریق فیلر زیر چشم در دوران بارداری اجتناب می ورزند تا اگر یک درصد هم امکان ایجاد مشکل وجود داشت، افراد درگیر نشوند.

تزریق فیلر زیر چشم در شیردهی

تزریق فیلر زیر چشم، پاکسازی پوست در کرج، تزریق ژل و… جزو خدماتی هستند که اگر افراد در دوران شیردهی انجام دهند بلامانع است و نیاز به هیچ گونه نگرانی از این بابت نیست. اما اگر پزشک دستور داد که این اقدام به زمان دیگری موکول کنید، بهتر است که به این دستور عمل کنید تا مشکلی ایجاد نشود. 

کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم

برخی افراد پس از تزریق فیلر زیر چشم با این مشکل مواجه می شوند که زیر چشمشان کبود شده است و احساس می کنند که این یک مشکل غیر عادی است؛ بنابراین باید همین جا بگوییم که کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم برای برخی افراد پیش می آید و کاملا عادی است و نیاز به هیچ گونه نگرانی از این بابت نیست.

ورم بعد از تزریق فیلر زیر چشم

ورم پس از تزریق فیلر زیر چشم نیز همانند کبودی است که تنها برخی افراد با این مشکل مواجه می شوند که این مورد نیز کاملا عادی است و اگر دچار این عارضه شدید نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست. اما اگر این ورم بیش از حد شد باید پیگیری کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

پیش از دریافت خدمات بوتاکس در کرج، تزریق فیلر زیر چشم و هر نوع خدمات زیبایی دیگر افراد در ابتدا به هزینه ها توجه می کنند اما همین هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود به همین خاطر نمی توان برای این اقدام به یک عدد و رقم اشاره نمود و بهتر است که متقاضیان از طریق شماره هایی که در اختیار دارند اقدام کنند تا بتوانند از تمامی هزینه ها آگاه شوند.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

بهترین کلینیک تزریق فیلر زیر چشم

برای تزریق فیلر زیر چشم می توانید به سراغ کلینیک زیبایی آیسان در کرج بروید تا بتوانید از طریق این کلینیک کلیه خدمات زیبایی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید. توجه نمایید که کلینیک آیسان به واسطه کادر مجرب و حرفه ای که در اختیار دارد به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج شناخته شده است که متقاضیان می توانند از طریق این کلینیک بهترین خدمات را دریافت نمایند.

تمامی روش های زیبایی و جوانسازی پوست صورت در کلینیک زیبایی آیسان با بهترین متریال ارائه می شود و همین امر موجب شده تا این مرکز به عنوان بهترین کلینیک جوانسازی پوست در کرج شناخته شود.

جهت دریافت مشاوره تلفنی و تعیین نوبت می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *