تزریق فیلر لب روسی + نمونه کار

تزریق فیلر لب روسی یکی از بهترین سبک هایی است که می توانید با خیالی آسوده به سراغ آن بروید تا زیبایی و جذابیت فرم لب ها بیشتر شود. در واقع تزریق فیلر لب روسی یک سبک خاص و جذاب است که عده بسیاری به این سبک علاقه مند هستند که شاید شما هم جزو این افراد باشید. البته ذکر این نکته ضروری است که تزریق فیلر لب روسی باید حتما توسط بهترین اپراتورها صورت گیرد تا زیبایی این سبک بیشتر به چشم بیاید.

در کرج، تزریق فیلر لب روسی توسط کلینیک زیبایی آیسان هم با بهترین متریال و هم توسط اپراتورهای حرفه ای صورت می گیرد به همین خاطر متقاضیان می توانند از طریق این کلینیک کلیه خدمات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها دریافت نمایند. این کلینیک با کادر مجربی که در اختیار دارد و کیفیت بالای خدمات آن، موجب شده تا به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت معرفی شود.

جهت آشنایی با روش تزریق فیلر لب روسی در کرج، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایید.

تزریق فیلر لب به سبک روسی چیست؟

تزریق فیلر لب به سبک روسی، مدلی برای تغییر فرم لب ها است که این سبک از فرم لب های بانوان روسی الهام گرفته شده است و می توان از طریق آن از کمترین تا بیشترین حجم را تزریق نمود که انتخاب حجم آن بستگی به نیاز متقاضیان دارد. البته توجه نمایید که تزریق فیلر لب روسی برای برخی افراد اصلا انتخاب خوبی نیست و این سبک با توجه به دیگر اجزای صورت متقاضی انتخاب می شود.

اما توجه نمایید که تزریق فیلر لب روسی همانند تزریق فیلر زیر چشم باید حتما توسط بهترین دکتر و اپراتورها صورت گیرد تا این سبک به خوبی دیده شود. بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد تزریق فیلر لب را دارید، در ابتدا تحقیق کنید و بهترین کلینیک را بشناسید و سپس اقدام نمایید.

نحوه تزریق فیلر لب روسی

نحوه تزریق فیلر لب روسی

نحوه تزریق فیلر لب روسی به این صورت است که فیلر از ناحیه v به صورت عمودی تزریق می‌ شود. در واقع تفاوت این روش‌ با سایر روش‌ ها این است که تزریق از میانه به سمت حاشیه لب‌هاست. در حالی که در سایر روش‌ها فیلر از خط لب‌ به سمت داخل تزریق می‌ شود. 

تزریق فیلر در کرج تا حداکثر 1 ساعت به طول می انجامد به همین خاطر نیازی نیست که برای این اقدام تایم زیادی را اختصاص دهید بلکه همان یک ساعت کافی است. ناگفته نماند که با این اقدام نیازی به گذراندن دوران نقاهت و استراحت نیست و می توانید به روال عادی برگردید.

تزریق فیلر لب روسی برای چه افرادی مناسب تر است؟

تزریق فیلر لب روسی برای افرادی مناسب است که کمان بالای لب ندارند یا افراد مسنی که زیبایی و حجم لب بالای خود را از دست داده اند، این افراد می توانند به سراغ تزریق فیلر لب روسی بروند تا شاهد یک فرم زیبا و حجیم برای لب های خود باشند. 

نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید این است که تزریق فیلر لب روسی برای افرادی مناسب است که لب های کوچک دارند و برای کسانی که لب های پهنی دارند انتخاب خوبی نیست. 

ناگفته نماند که اپراتور با بررسی دیگر اجزای صورت به شما می گوید که تزریق فیلر لب روسی برای شما مناسب است و یا خیر؛ بنابراین توجه نمایید که آیا این سبک به شما با توجه به اجزای صورت‌تان می آید و یا خیر باید به سراغ دیگر سبک ها بروید.

تزریق فیلر لب روسی برای چه افرادی مناسب تر است؟

ماندگاری تزریق فیلر لب روسی

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد می پرسند این است که ماندگاری تزریق ژل در کرج چقدر است؟ توجه نمایید تزریق فیلر لب روسی تا حداکثر یک سال ماندگاری دارد و برای اینکه دوباره بتوانید شاهد مزیت های این روش باشید باید اقدام به ترمیم این روش نمایید.

ماندگاری تزریق فیلر لب روسی

آیا تزریق فیلر لب روسی درد دارد؟

تزریق فیلر لب روسی درد بسیار کمتری به نسبت دیگر سبک ها دارد؛ زیرا برای این کار، ابتدا از ناحیه v تزریق صورت می گیرد به همین خاطر افراد خیلی دردی را حس نمی کنند. بنابراین اگر قصد تزریق فیلر لب روسی را دارید اما نگران درد این روش هستید، باید آگاه باشید که این تزریق به خاطر اینکه از ناحیه v صورت می گیرد اصلا دردی ندارد.

مدت زمان تزریق فیلر لب روسی

از دیگر سوالاتی که افراد می پرسند این است که برای تزریق فیلر لب روسی باید چقدر زمان گذاشت؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که حداکثر 1 ساعت زمان نیاز است تا بتوانید شاهد تغییرات مورد نیاز بر روی صورت خود باشید. پس از انجام این تزریق، می توانید به روال عادی برگردید.

مزایای تزریق فیلر لب روسی

  • افزایش حجم لب
  • امکان ایجاد ظاهری طبیعی و نچرال
  • ماندگاری بالا
  • تاثیر مثبت در زیبایی ظاهر و اعتماد به‌ نفس افراد 
  • بدون نیاز به گذراندن دوران نقاهت
  • بدون کمترین درد
  • رفع چین و چروک های لب
  • ایجاد فرم عروسکی به لب ها
  • و…

تزریق فیلر لب روسی عوارضی دارد؟

برخی افراد زمانی که قصد تزریق فیلر لب روسی را دارند ممکن است به این فکر کنند که این تزریق چه عوارضی در پی دارد؛ بنابراین در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تزریق فیلر لب روسی اگر توسط بهترین کلینیک و اپراتورها صورت گیرد، هیچ عوارضی در پی نخواهد داشت و می توانید تنها از مزیت های این روش بهره مند شوید.

ناگفته نماند که رعایت نکات پیش از و پس از تزریق فیلر لب روسی، بسیار با اهمیت است و همین امر می تواند منجر به ماندگاری بیشتر این تزریق و عدم ایجاد عوارضی شود. در واقع تزریق فیلر لب روسی همانند تزریق بوتاکس در کرج نیاز به رعایت نکات مراقبتی دارد تا هیچ گاه شاهد عوارض انجام این روش نباشید.

هزینه تزریق فیلر لب روسی

هزینه تزریق فیلر لب روسی یکی از مهم ترین مواردی است که افراد پیش از این تزریق به آن توجه می کنند اما این هزینه برای هر یک از متقاضیان متفاوت است؛ زیرا حجمی که برای این تزریق انتخاب می شود با توجه به نظر افراد صورت می گیرد. نکته دیگر این است که متریال تزریق فیلر لب روسی نیز در هزینه این تزریق تاثیرگذار است.

بنابراین فاکتورهای بسیاری وجود دارد که در هزینه تزریق فیلر لب روسی تاثیرگذار است به همین خاطر بهتر است که جهت آگاهی از هزینه های دقیق و به روز، همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

هزینه تزریق فیلر لب روسی

بهترین کلینیک تزریق فیلر لب روسی در کرج

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که اگر قصد تزریق فیلر لب روسی را دارید بهتر است که از طریق بهترین کلینیک زیبایی اقدام نمایید تا بتوانید بهترین کیفیت و قیمت را برای تزریق فیلر لب روسی تجربه نمایید. همچنین خواندید که کلینیک زیبایی آیسان یکی از بهترین کلینیک هایی است که می توانید از طریق آن خدمات تزریق فیلر لب روسی را دریافت نمایید.

در کلینیک آیسان کادری مجرب و حرفه ای اقدام به فعالیت نموده اند که به واسطه تجربه و مهارت بالایی که دارند قادر هستند بهترین خدمات را با صرف هزینه ای مناسب ارائه دهند. کلینیک آیسان به عنوان بهترین مرکز جوانسازی پوست در کرج، اقدام به ارائه کلیه خدمات زیبایی و درمانی به واسطه اپراتور های مجرب و حرفه ای خود می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق فیلر لب روسی، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *