زاويه سازی صورت

کلینیک زاویه سازی فک در کرج

میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد و امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی افراد بیشتر به سمت کلینیک های زیبایی می روند بخصوص خانم ها که تمایل بیشتری برای انجام کارهای زیبایی دارند؛ زاویه سازی فک و صورت یکی از پرتقاضاترین کارهای زیبایی است که افراد زیادی به سمت آن می روند.

زاویه سازی فک و صورت یکی از پرتقاضاترین و پرطرفدارترین کارهای زیبایی است که موجب می شود تا فرم صورت افراد بیشتر به چشم بیاید و جذاب تر شود به همین خاطر امروزه خیلی از افراد به خصوص کسانی که میل به تغییرات اساسی و موضعی در صورت خود دارند به سمت این ترفند می روند.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از تخفیف های ویژه کلینیک آیسان همین حالا با ما تماس بگیرید

زاویه سازی فک و صورت

زاویه سازی فک و صورت به سازوکاری گفته می شود که ناهنجاری های فک یا صورت را از بین می برد و موجب ایجاد فرم بی نظیر و بی نقصی در صورت می شود که در نتیجه زیبایی افراد را به همراه دارد؛ این فرایند کاملا بدون درد است و به صورت موضعی انجام می شود.

زاویه سازی صورت مناسب تمامی افراد است بخصوص کسانی که فرم صورت قرینه ای ندارند و مادرزادی اختلالاتی در فرم صورت آنها وجود دارد این افراد با زاویه سازی فک و صورت می توانند به فرم ایده آل خود برسند و زیبایی بی حد و مرزی را در صورت خود شاهد باشند.

اگر صورتی دارید که فرم دلخواهتان را ندارد یا دچار فرو رفتگی ها و نواقصی است باید به سمت زاویه سازی فک بروید تا با استفاده از این روش به زیباسازی فک و صورت خود کمک ویژه ای کنید.

مزایای زاویه سازی فک و صورت

  • روشی غیر تهاجمی و بی دردسر
  • رسیدن به فک ایده آل خود
  • مقرون به صرفه
  • جوان تر شدن چهره
  • ایجاد صورتی متقارن
  • ظریف تر شدن فرم صورت
  • بدون درد
  • قابلیت برگشت به حالت اولیه

کانتورینگ صورت

زاویه سازی فک و صورت کار کانتورینگ را انجام می دهد و موجب می شود تا انحنای صورت بهبود یابد و زیبایی بی نظیری داشته باشد با این کار دیگر نیاز به کانتورینگ صورت از طریق مواد آرایشی بهداشتی نیست.

کانتورینگ صورت و فک برای افرادی که چانه کوتاهی دارند یا صورت چاق و بدون فرمی دارند بسیار مناسب است زیرا موجب می شود تا چانه و فک فرم بهتری به خود بگیرد و نقش بسزایی بر روی زیبایی صورت دارد.

کانتورینگ صورت می تواند در چند جلسه انجام شود بنابراین اگر حس کردید که صورت شما نیاز به کانتور بیشتری دارد می توانید برای ترمیم طی جلسات بیشتر به کانتورینگ بیشتر صورت خود بپردازید.

زاویه سازی فک و صورت بیشتر مورد توجه چه کسانی است؟

هر کسی می تواند اقدام به زاویه سازی فک و صورت خود کند و زیبایی صورت خود را از طریق زاویه سازی افزایش دهد تا به فرم ایده آل و مدنظر خود برسد بنابراین زاویه سازی فک و صورت محدود به افراد خاصی نمی شود بلکه همه می توانند از این روش برای زیبایی فرم صورت خود استفاده کنند.

اما در حالت کلی بیشتر کسانی که برای زاویه سازی فک و صورت خود به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند کسانی هستند که دارای چانه ای کوتاه، صورتی گرد، صورتی چاق و… هستند این افراد به سمت زاویه سازی فک می روند تا زیبایی صورت و فک خود را از طریق زاویه سازی افزایش دهند.

مکانیسم زاویه سازی فک

در ابتدا فرد متخصص برای کاهش درد و سوزش باید از کرم های بی حس کننده استفاده کند تا فرد کوچکترین دردی را حس نکند و سپس اقدام به کانتورینگ صورت کند تا بعد از آن به خوبی بداند که تزریق را از کجا شروع کند و چه نقاطی از صورت نیاز به تزریق دارد.

بعد از اینکه کانتورینگ صورت به پایان رسید نوبت به تزریق می رسد در این زمان تزریق با استفاده از ژل یا چربی انجام می شود که برای انتخاب نوع تزریق باید پزشک و فرد در جلسه مشاوره به توافق برسند و بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کنند.

انواع روش های زاویه سازی فک و صورت

روش های بسیاری برای زاویه سازی فک و صورت وجود دارد اما ما در ادامه به دو روش محبوب و پرطرفدار اشاره کرده ایم که بیشتر متقاضیان از این دو روش برای زاویه سازی فک خود استفاده می کنند.

زاویه سازی فک با تزریق چربی

زاویه سازی فک با تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش ها محسوب می شود که بسیار سازگار و ماندگار است، این روش هم بسیار طبیعی است و هم زیبایی بی نظیری را به صورت انتقال می دهد.

تزریق چربی برای زاویه سازی فک برای همه افراد مناسب است و سازگاری خوبی دارد زیرا این چربی با توجه به نظر پزشک و فرد متخصص از پوست خود فرد گرفته می شود و برای زاویه سازی فک به کار برده می شود.

زاویه سازی فک با تزریق ژل

برای زاویه سازی فک می توانید از تزریق ژل هم استفاده کنید، درسته که ژل ماده ای مصنوعی است که داخل آزمایشگاه ساخته می شود اما کاملا طبیعی است و با پوست سازگار است بنابراین نگرانی از این بابت نباید داشته باشید.

تزریق ژل برای زاویه سازی فک نیاز به ترمیم دارد زیرا با گذشت یک سال جذب پوست می شود و ضروری است که مجدد اقدام به تزریق ژل کنید.

مراقبت های بعد از زاویه سازی فک

  • در مقابل حرارت و آتش قرار نگیرید
  • از نحوه خوابیدن درست مطلع شوید
  • اگر پزشک دارویی تجویز کرده حتما از آن استفاده کنید
  • تا چند روز پس از تزریق فعالیت های سنگین ورزشی انجام ندهید
  • خودداری از ماساژ دادن ناحیه مورد نظر 
  • از دستورالعمل های پزشک برای خوردن و آشامیدن پیروی کنید

هزینه زاویه سازی فک در کرج

هزینه زاویه سازی فک و صورت یکی از عواملی است که افراد باید قبل از انجام آن مطلع شوند و سپس به سمت زاویه سازی بروند، هزینه زاویه سازی صورت در کلینیک آیسان بسیار مناسب است به همین خاطر افراد برای انجام خدمات زیبایی خود از جمله زاویه سازی فک و صورت به سمت کلینیک آیسان می روند.

کلینیک آیسان یک سری پک های ویژه برای متقاضیان و مراجعه کنندگان در نظر گرفته است تا هزینه زاویه سازی فک برایشان سبک تر باشد و نگران آن نباشند، بنابراین با خیالی آسوده می توانید به سمت کلینیک آیسان بروید و خدمات زیبایی خود را انجام دهید.

بهترین کلینیک زاویه سازی فک در کرج

کلینیک های بسیاری برای زاویه سازی فک و صورت وجود دارند اما ما قصد داریم یکی از بهترین کلینیک های کرج که سابقه درخشانی در حوزه خدمات زیبایی دارد را معرفی کنیم تا با شناخت آن به سمت انجام خدمات زیبایی خود بروید و شاهد بهترین تغییرات در چهره خود باشید.

کلینیک آیسان یکی از بهترین کلینیک ها در کرج است که فعالیت خود را سالهاست در حوزه خدمات زیبایی آغاز کرده و امروزه نیز به عنوان مجهزترین کلینیک کرج که تمامی خدمات آن زیرنظر پزشک های مطرح کشور انجام می شود شناخته شده است بنابراین اگر قصد انجام زاویه سازی فک و صورت خود را دارید می توانید با خیالی آسوده به این کلینیک مراجعه کنید و بهترین خدمات زیبایی را دریافت کنید.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از تخفیف های ویژه کلینیک آیسان همین حالا با ما تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا