لیزر موهای زائد

مرکز لیزر موهای زائد در کرج + تخفیف ویژه 50%

شناخت بهترین مرکز لیزر در کرج به شما کمک می کند تا بجای اینکه زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین کلینیک در کرج کنید با مراجعه به بهترین کلینیک خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. بسیاری از افراد جهت پیدا کردن بهترین کلینیک لیزر موهای زائد وقت و هزینه بسیاری را صرف می کنند و در نتیجه به مرکزی مراجعه می کنند که به دلیل عدم مهارت اپراتور نتیجه ایده آلی از انجام این کار نمی گیرند اما ما قصد داریم با معرفی قدیمی ترین و بهترین کلینیک این کار را برایتان آسان تر کنیم.

لیزر موهای زائد در طی سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و افراد بسیاری جهت از بین بردن موهای اضافی بدن خود به کلینیک ها رجوع می کنند تا با گذراندن تعداد جلسات لیزر تمامی این موهای زائد را از بین ببرند. توجه نمایید که لیزر تنها روش شناخته شده و مطمئن برای از بین بردن موها است و هیچ آسیب مخربی بر روی بدن نمی گذارد به همین خاطر متقاضیان بسیاری دارد.

جهت دریافت وقت لیزر و اطلاع از تخفیف های ویژه کلینیک آیسان همین حالا با ما تماس بگیرید

جهت آشنایی با بهترین مرکز لیزر در کرج و نکات پیش از انجام این کار بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آگاهی کامل اقدام کنید. 

لیزر موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد در کرج بسیار پرتقاضا و پرطرفدار است و این به خاطر اثرات این روش بر روی بدن است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی موهای زائد بدن را به کل نابود کند. لیزر موهای زائد بر روی تمامی بخش های بدن جواب می دهد به شرط اینکه اپراتور مهارت انجام این کار را داشته باشد.

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که حس می کنید به بهترین مرکز لیزر در کرج مراجعه کرده اید اما از آن هیچ نتیجه خوبی نگرفته اید؛ قابل توجه کسانی که این کار را انجام داده اند اما جوابی نگرفته اند باید بگوییم لیزر یک روش شناخته شده و مطمئن است که نتیجه خیلی خوبی دارد پس اگر این کار را انجام داده اید اما نتیجه خیلی خوبی را دریافت نکرده اید به احتمال خیلی قوی اپراتور کلینیک خیلی تجربه و مهارت زیادی برای انجام این کار نداشته است.

متقاضیان لیزر موهای زائد که در کرج زندگی می کنند به خوبی با کلینیک آیسان آشنا هستند و می دانند که این کلینیک با کادر مجرب خود آماده ارائه خدمات با بهترین قیمت به متقاضیان است؛ پس کلینیک آیسان جزو بهترین مراکز لیزر در کرج است که با خیالی آسوده می توانید اقدام به لیزر موهای زائد خود کنید.

لیزر بدن در کرج 

لیزر بدن به روز ترین روش برای نابودی موهای زائد است که با تاثیراتی که بر روی پیاز مو می گذارد موجب می شود تا موهای بدن سست شده و تا مدت طولانی از بین بروند البته گرچه پس از مدت طولانی این موها برمی گردند اما آنقدر ریز و کرکی هستند که خیلی دیده نمی شوند و با لیزر می توان آن را دوباره نابود کرد.

بسیاری از افراد پس از گذراندن یک جلسه هم نتیجه خیلی خوبی از لیزر موهای زائد می گیرند اما ممکن است برخی افراد نیاز به گذراندن جلسات بیشتری داشته باشند؛ بنابراین بدن هر کسی متفاوت از دیگری است و نمی توان انتظار داشت که همه ی متقاضیان به یک اندازه نتیجه بگیرند.

پس اگر از رشد موهای بدن خود رنج می برید و از شیو کردن مداوم خسته شده اید توصیه می کنیم که حتما جهت انجام لیزر به بهترین مرکز لیزر در کرج  که آیسان می باشد مراجعه کنید و اصلا نگران عوارض آن نباشید؛ زیرا لیزر هیچ اثر منفی برای بدن ندارد و اگر هم داشته باشد به قدری ناچیز است که می توان به راحتی آن را حل نمود.

لیزر بدن در کرج 

لیزر موهای زائد بیکینی در کرج

لیزر موهای زائد بیکینی جزو پرتقاضاترین نواحی است که بانوان به سمت آن می روند چرا که با انجام این روش در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ایده آل دست می یابید، بدون اینکه کوچک ترین و کمترین عوارضی را شاهد باشید یا دردی را حس کنید به همین خاطر امروزه بسیاری از بانوان به سمت لیزر موهای زائد بیکینی در کرج می روند تا اقدام به رفع تمامی موهای زائد نمایند.

زمانی که اقدام به رفع موهای زائد بیکینی می کنید در همان جلسات ابتدایی نتیجه خیلی خوبی را شاهد هستید که بخشی از موها از بین رفته اند و موهای بخش های دیگر حالت کرکی پیدا می کنند اما توجه نمایید که شما برای اینکه به صورت کامل این موها را از بین ببرید باید تعداد جلسات خود را کامل طی کنید.

لیزر موهای زائد زیر بغل در کرج

یکی از قسمت هایی که برای لیزر تقاضای زیادی دارد و جزو نواحی است که هزینه زیادی هم در بر نمی گیرد، زیر بغل است. بسیاری از افرادی که به کلینیک مراجعه می کنند می گویند که بارها از روش های مختلفی استفاده کرده ایم اما هیچ فایده ای نداشته است و حتی برخی از آن ها نیز اقدام به انجام لیزر نموده اند ولی باز هم به نتیجه دلخواه دست نیافته اند چرا که این افراد به مراکزی مراجعه کرده اند که یا اپراتور تجربه و مهارت کافی نداشته است یا دستگاه آن کلینیک استاندارد نبوده است.

بنابراین اگر می خواهید جهت لیزر موهای زائد زیر بغل در کرج اقدام کنید باید حتما به سراغ بهترین کلینیک بروید تا به نتیجه ایده آل دست یابید. ما در انتهای این مقاله شما را با بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج آشنا می کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام کنید.

لیزر موهای زائد زیر بغل در کرج

لیزر موهای زائد صورت در کرج

شاید فکر کنید که لیزر موهای زائد در کرج تنها برای بدن مفید است و برای صورت خیلی نمی تواند گزینه خوبی باشد؛ اما توجه نمایید که لیزر یکی از بهترین روش های موثر برای رفع موهای زائد صورت است که به واسطه انجام این روش موهای بخش های مختلف صورت به صورت کامل از بین می رود بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به پوست برساند.

البته ذکر این نکته ضروری است که لیزر موهای زائد صورت تنها روی موهای ضخیم و مشکی تاثیرگذار است و موجب می شود تا این موها به صورت کامل از بین بروند به همین خاطر به مراجعین توصیه می شود که حتما پیش از لیزر موهای زائد صورت در کرج حتما موهای صورت خود را با تیغ از بین ببرند تا ضخیم تر شود.

لیزر موهای زائد صورت در کرج

لیزر موهای زائد پا در کرج

لیزر موهای زائد پا در کرج جزو بهترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن به نتیجه بسیار خوبی دست یابید. توجه نمایید که لیزر برای تمامی قسمت های پا انتخاب خوبی است اما باید پیش از انجام لیزر موهای زائد در کرج در ابتدا شیو کنید و این کار را حتما با تیغ انجام دهید و هیچ گاه به سراغ اپیلاسیون یا روش هایی که منجر به نازک شدن مو می شوند نروید تا با لیزر موهای زائد پا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید.

لیزر موهای زائد پا شامل تمامی قسمت ها از نوک انگشت تا زیر باسن می شود که هر کدام از این نواحی هزینه ای جداگانه دارند و می توانید تنها بخش ها را مورد نظر را لیزر کنید. برای لیزر موهای زائد پا تنها در جلسات آخر و نهایی درد کمی را حس می کنید ولی این درد آنقدری نیست که بخواهید نگران باشید بلکه یک سوزش بسیار اندک است.

لیزر موهای زائد دست در کرج

لیزر موهای زائد دست در کرج همانند پا است یعنی از نوک انگشتان تا آرنج را شامل می شود که جزو نواحی است که هم لیزر آن آسان است و هم شما با انجام این روش در کوتاه ترین زمان ممکن جواب می گیرید. البته توجه نمایید که شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه باشد حتما به توصیه های اپراتور توجه نمایید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید.

زمانی که اقدام به لیزر موهای زائد دست در کرج می کنید اپراتور به شما می گوید که چه کارهایی را انجام دهید و از انجام چه کارهایی خودداری کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید. همچنین ناگفته نماند که اپراتور برای شیو کردن دست هم شما را راهنمایی می کند تا در زمان مشخص شیو کنید.

لیزر موهای زائد انگشتان در کرج

انگشتان دست از دیگر قسمت هایی است که می توانید جهت لیزر موهای زائد در کرج، این قسمت را لیزر کنید. برخی افراد حساسیت زیادی بر روی موهای زائد نواحی مختلف بدن خود دارند که موهای زائد انگشت دست و پا یکی از همین نواحی است که شاید حتی خیلی ها به آن توجه نکنند اما می توان جهت لیزر موهای زائد انگشتان نیز اقدام کرد.

هزینه لیزر موهای زائد انگشتان در کرج بسیار پایین است و بعد از زیر بغل این قسمت است که خیلی هزینه زیادی را در بر نمی گیرد و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

لیزر موی زائد برای چه کسانی مناسب تر است؟

آقایان و بانوانی که دارای موهای مشکی و ضخیم بر روی بدن خود هستند می توانند جهت لیزر موهای زائد به کلینیک مراجعه کنند. توجه نمایید که موهای روشن و بور خیلی برای لیزر مناسب نیستند و بهتر است که موهای بدن کاملا مشکی باشد و هر چقدر که ضخیم تر باشد لیزر بهتر می تواند روی آن ها اثر بگذارد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد نامشخص است؛ زیرا دیده شده که برخی افراد در یک جلسه هم نتیجه مطلوب را دریافت کرده اند اما برخی دیگر نیاز به گذراندن 8 جلسه کامل دارند به همین خاطر توصیه می کنیم که قبل از شروع جلسات خود با مشاوران و اپراتورهای کلینیک مشورت کنید. 

اما اگر می خواهید به صورت حدودی از تعداد جلسات لیزر آگاه شوید باید بدانید که لیزر تا حداکثر 8 جلسه بر روی بدن تاثیر می گذارد. البته افراد از همان ابتدا نتیجه خوبی از انجام آن می گیرند اما برای نابودی کل موهای زائد نیاز به گذراندن 8 جلسه لیزر است.

آیا لیزر به صورت دائم موهای زائد را از بین می برد؟

یک نکته مهم وجود دارد که خیلی ها از آن آگاه نیستند و آن هم این است که لیزر اثرات طولانی مدت بر روی موهای زائد دارد و این بدان معنا نیست که با انجام لیزر موهای زائد می توان تمامی موها را به کل نابود کرد بلکه منظور آن است که لیزر موهای زائد اثرات طولانی بر روی اکثر نواحی بدن دارد.

تقریبا 80% موهای زائد بدن با لیزر از بین می روند اما برای اینکه دوباره این موها دیده نشوند باید هر 6 ماه به کلینیک مراجعه کرد تا با انجام لیزر دوباره موها نابود شوند و به مدت طولانی تری از بین بروند. هر چقدر که شما این روند را ادامه دهید موهای زائد نیز در مدت طولانی تری از بین می روند.

مهم ترین نکات پیش از لیزر موهای زائد

  • شیو کردن موهای زائد 
  • خودداری از مواجه شدن با نور خورشید
  • از یک هفته قبل محصولات برنزه کنند را کنار بگذارید
  • استفاده از کرم بی حسی در صورت نیاز
  • استحمام
  • عدم استفاده از داروهای خاص
  • از 15 روز قبل از لایه بردار استفاده نکنید
  • خودداری از استفاده از موچین و اپیلاسیون 
  • هیچگونه مواد آرایش و عطر استفاده نکنید
  • مشاوره با پزشک در صورت وجود بیماری خاص
  • اگر ژل تزریق کرده اید با اپراتور در میان بگذارید
  • از مصرف کافئین و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید
  • خودداری از مصرف آنتی بیوتیک
  • استفاده از عینک های مخصوص

نواحی مناسب لیزر موهای زائد

  • لیزر موهای زائد بیکینی
  • لیزر موهای زائد زیر بغل
  • لیزر موهای زائد صورت
  • لیزر موهای زائد پا
  • لیزر موهای زائد دست
  • لیزر موهای زائد انگشتان
  • لیزر موهای زائد شکم
  • لیزر موهای زائد کمر
  • لیزر موهای زائد روی باسن
  • لیزر موهای زائد گردن
  • لیزر موهای زائد سر شانه

مزایای لیزر موهای زائد

  • سرعت درمان بالا
  • با گذر زمان دیگر نیاز به شیو کردن ندارید
  • روشی بدون درد برای نابودی موهای زائد بدن
  • سرعت بالا
  • موجب روشن تر شدن پوست می شود
  • کاهش موهای زیر پوستی
  • سالم ترین روش
  • مناسب تمام نقاط بدن
  • دارای سیستم خنک کننده
  • دقت بالا و بدون آسیب به بافت های مجاور

قیمت لیزر موهای زائد در کرج

یکی از مهم ترین موارد که افراد پیش از انجام لیزر موهای زائد به آن توجه می کنند این است که هزینه لیزر چقدر است؟ در واقع هزینه لیزر با توجه به ناحیه مورد نظر و تعداد جلسات برآورد می شود که متقاضی در هر جلسه این هزینه را پرداخت می کند. 

هزینه لیزر هر قسمت از بدن متفاوت از دیگر نواحی است به همین خاطر زمانی که صحبت از لیزر کل بدن است افراد کمی این هزینه برایشان سنگین است اما ضروری است که همین جا اعلام کنیم اگر هزینه لیزر موهای زائد برای کل بدن برایتان سنگین است می توانید فقط برخی از نواحی را لیزر کنید و پس از گذشت تعداد جلسات آن به سراغ دیگر نواحی بروید.

البته کلینیک آیسان با پکیج های ویژه خود این هزینه را به حداقل رسانده تا افراد دیگر نگران هزینه های انجام این کار نباشند. جهت آگاهی از هزینه ها می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.

خدماتتعداد جلسههزینه
لیزر موهای زائدیک جلسهلطفا تماس بگیرید

لیزر فول بادی در کرج

لیزر فول بادی یکی از بهترین اقداماتی است که افراد انجام می دهند تا هم در هزینه ها و هم در وقت خود صرفه جویی نمایند. با لیزر کل بدن دیگر نیاز به اپیلاسیون بدن نیست که بخواهید بابت آن هر ماه هزینه کنید و با این اقدام یعنی لیزر کل بدن به مرور زمان موهای بدنتان کرکی می شود و از شر تمام موهای زائد بدن خود رها می شوید.

افرادی که قصد لیزر فول بادی در کرج را دارند اما نگرانی از بابت درد آن دارند باید بگوییم که در جلسات ابتدایی لیزر شما اصلا دردی را حس نمی کنید و به مرور زمان و در طی جلسات آخر کمی سوزش را حس می کنید ولی نه آنقدر که بخواهید از آن بترسید یا نگران باشید و می توانید با خیالی آسوده اقدام کنید.

نکته ای که برای لیزر موهای زائد کل بدن وجود دارد این است که حتما پیش از لیزر شیو کنید و توجه نمایید که لیزر تنها بر روی موهای ضخیم و کاملا مشکی اثر دارد پس برای شیو پیش از لیزر باید از انجام اپیلاسیون و یا روش هایی که موجب نازک شدن مو می شوند خودداری نمایید.

کلینیک آیسان مرکز لیزر مو در کرج

کلینیک آیسان یکی از بهترین کلینیک ها در حوزه لیزر مو در گوهردشت است که در این حوزه به عنوان بهترین کلینیک کرج شناخته شده است زیرا این مرکز دارای متخصصان حرفه ای و خبره ای است که برای انجام این کار با مهارت و دانش خود اقدام می کنند؛ همچنین ناگفته نماند که کلینیک آیسان از مجهزترین کلینیک ها در کرج است که دارای دستگاه های لیزر 2023 است.

هدف کلینیک آیسان ارائه خدمات حرفه ای و بی نظیری است که افراد بتوانند از لیزر موهای زائد بهترین جواب را بگیرند و تجربه رفع موهای زائد در کمترین زمان ممکن را کسب کنند.

اگر تجربه لیزر موهای زائد را داشته اید و از آن جواب خوبی نگرفته اید بهتر است در اولین فرصت به کلینیک آیسان مراجعه کنید تا شاهد تغییراتی بی نظیر باشید.

جهت دریافت وقت لیزر با ما در تماس باشید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پارسال این کلینیک لیزر انجام دادم الان جلسات شارژ هستم خیلی خوب جواب گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا