مراقبت بعد از لیزر موهای زائد بدن و صورت چگونه است؟

آگاهی از مراقبت بعد از لیزر موهای زائد می تواند به افراد کمک کند تا زمانی که افراد این اقدام را انجام داده اند نگرانی هایی نداشته باشند و بدانند که انجام چه کارهایی درست و انجام چه کارهایی اشتباه است. توجه نمایید که هر چقدر در مراقبت های پس از لیزر موهای زائد موفق تر باشید می توانید تاثیرات انجام این روش را افزایش دهید؛ بنابراین آگاهی از این نکات برای تمامی متقاضیان ضروری است تا بتوانند به نتیجه ایده آل در کوتاه ترین زمان دست یابند.

لیزر موهای زائد اگر توسط بهترین کلینیک زیبایی در کرج و با بهترین دستگاه ها انجام شود افراد شاهد تاثیرات بی نظیر انجام این روش هستند. بنابراین اگر قصد انجام لیزر در بهترین کلینیک را دارید توصیه می کنیم که حتما به سراغ کلینیک زیبایی آیسان در کرج بروید زیرا در این کلینیک خدمات لیزر به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود و اپراتور به مراقبت های پس از لیزر نیز اشاره می کند تا افراد با رعایت این نکات شاهد بهترین ها باشند.

اگر قصد دارید تا از مراقبت های پس از لیزر موهای زائد آگاه شوید بهتر است که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کسب اطلاعات و دانش بیشتر به سراغ انجام این روش بروید.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد صورت

در ادامه با مهم ترین مواردی که باید پس از لیزر موهای زائد صورت رعایت کنید آشنا می شوید؛ بنابراین اگر قصد لیزر در گوهردشت برای صورت خود را دارید حتما به این نکات توجه نمایید.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد صورت

در معرض نور خورشید قرار نگیرد

بلافصله پس از انجام لیزر نباید در معرض گرما یا نور مستقیم خورشید قرار بگیرید؛ زیرا گرمای زیاد منجر به آسیب رساندن به پوست می شود به همین خاطر بهتر است که اگر کار ضروری دارید حتما از یک کلاه استفاده نمایید.

در معرض نور خورشید قرار نگیرد

صورت خود را خنک کنید

اگر احساس سوزش و خشکی پوست را دارید می توانید صورت خود را با آب سرد بشویید یا اینکه از کمپرس آب سرد استفاده کنید که این کارها باعث می شوند که پوست احساس خنکی و شادابی کند.

صورت خود را خنک کنید

موهای زائد را از ریشه خارج نکنید

در طول روند لیزر موها متوجه خواهید شد که تعداد این موها در جلسات ابتدایی افزایش می یابند اما هرگز نباید این موها را از ریشه خارج نمایید و تنها باید به واسطه تیغ شیو کنید و اصلا نباید به سراغ بند، اپیلاسیون، موم و دیگر روش ها بروید.

پوست خود را برنزه نکنید

یکی از نکات مراقبتی پس از لیزر موهای زائد همین مورد است یعنی هیچ گاه نباید به سراغ روش های برنزه کردن پوست بروید؛ زیرا همین کار منجر به آسیب رساندن به پوست می شود.

از مصرف آنتی بیوتیک پرهیز کنید

اگر می خواهید از آنتی بیوتیک استفاده کنید حتما این مورد را به دکتر خود بگویید و او را از این مورد آگاه کنید؛ زیرا مصرف آنتی بیوتیک ها در روند لیزر مو تاثیرگذار هستند.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد بدن

در ادامه با نکات و مواردی آشنا می شوید که رعایت آن ها منجر به ماندگاری اثرات لیزر موهای زائد بدن می شود؛ بنابراین اگر قصد لیزر موهای زائد را دارید حتما به این نکات توجه نمایید.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد بدن

بلافاصله پس از لیزر بدن با آب داغ دوش نگیرید

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد همین مورد است که افراد هیچگاه نباید به سراغ دوش آب گرم بروند؛ زیرا پس از لیزر پوست نازک می شود و اگر بخواهید با آب داغ آن را بشویید پوست آسیب می بیند.

اگر روی پوست تاول زده شده است هرگز آن را نخارانید

برخی افراد ممکن است با این مشکل مواجه شوند که پس از لیزر موهای زائد بدن پوست آن ها دچار تاول یا پوسته پوسته شدن می شود، این افراد باید از هرگونه خراش و خاراندن پوست خودداری کنند تا آسیبی به پوست وارد نشود.

تا 72 ساعت اصلاح نکنید

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که از وجود موهای زائد رنج می برید اما توجه نمایید که هرگز نباید پس از لیزر موهای زائد بدن اقدام به اصلاح نمود بلکه ضروری است 72 ساعت بعد و تنها از طریق تیغ این کار را انجام دهید تا موهای زائد از ریشه در نیایند.

تا 72 ساعت اصلاح نکنید

به سراغ برنز کردن بدن خود نروید

برنز کردن بدن در میان جلسات لیزر اشتباه ترین و بدترین کاری است که می توانید انجام دهید تا هم به پوست خود آسیب برسانید و هم نتایج لیزر موهای زائد را کاهش دهید. اگر علاقه مند به برنزه کردن پوست هستید توصیه می کنیم که این کار را به زمان دیگری موکول کنید و هرگز در میان جلسات لیزر موهای زائد این اقدام را انجام ندهید.

آیا مراقبت های پس از لیزر مو موجب ماندگاری نتایج آن می شود؟

اگر سوال شما هم همین است باید بگوییم که قطعا جواب این سوال مثبت است یعنی رعایت نکات مراقبتی پس از لیزر موهای زائد در ماندگاری انجام این روش بسیار تاثیرگذار است و اگر تاثیری نداشت، هیچ دکتر و اپراتوری به این نکات اشاره نمی کرد. بنابراین توصیه می کنیم که حتما نکات مراقبتی پس از لیزر موهای زائد را رعایت کنید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

فاصله استاندارد میان جلسات لیزر موهای زائد بین 4 تا 6 هفته است اما ممکن است این فاصله برای برخی افراد کاهش یابد. در زمان مشاوره دکتر و اپراتور لیزر مو در کرج به افراد می گویند که برای انجام مجدد این روش در چه تاریخی به کلینیک مراجعه نمایند.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

افرادی که قصد انجام لیزر موهای زائد در کرج را دارند باید آگاه باشند که این روش در جلسات متوالی انجام می شود که هر جلسه هزینه ای جداگانه دارد به همین خاطر ضروری است که افراد در ابتدا از قیمت لیزر در کرج آگاه شوند و سپس اقدام کنند.

اگر هزینه لیزر موهای زائد برای‌تان اهمیت دارد و می خواهید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کنید توصیه می کنیم که حتما به سراغ کلینیک زیبایی آیسان در کرج بروید؛ زیرا کلینیک آیسان به صورت کاملا تخصصی و با کمترین قیمت ها خدمات لیزر موهای زائد آقایان در کرج را ارائه می دهد.

هزینه لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

امروزه کلینیک های بسیاری ادعا می کنند که می توانند بهترین خدمات را برای لیزر موهای زائد ارائه دهند اما توجه نمایید که اگر می خواهید از فواید لیزر موهای زائد بهره مند شوید بهتر است که به سراغ بهترین کلینیک بروید تا شاهد بهترین ها در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

کلینیک آیسان در کرج یکی از بهترین کلینیک هایی است که متقاضیان و مراجعین این کلینیک روز به روز افزایش می یابند؛ زیرا این کلینیک بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد و همین امر موجب شده تا تقاضا برای دریافت خدمات از طریق این کلینیک افزایش یابد. تجربه و مهارت بالای اپراتورهای کلینیک آیسان از مهم ترین مواردی است که موجب شده تا این کلینیک به صورت تخصصی اقدام به انجام لیزر موهای زائد نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید تماس بگیرید تا مشاوران کلینیک شما را از تمامی هزینه ها و نکات و شرایط لیزر موهای زائد آگاه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *