مراقبت بعد از فیشیال چگونه است؟

افرادی که اقدام به انجام فیشیال پوست صورت می کنند باید از نکات مراقبت بعد از فیشیال آگاه باشند تا هم تاثیرات این روش تا مدت ها دیده شود و هم پوست آسیب نبیند؛ بنابراین اگر جزو افرادی هستید که می خواهید خدمات مربوط به فیشیال صورت را دریافت نمایید بهتر است که در ابتدا از مراقبت های بعد از فیشیال آگاه شوید. البته ذکر این نکته هم ضروری است که برای انجام فیشیال باید حتما به بهترین کلینیک زیبایی در کرج مراجعه نمایید.

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در کرج که می توانید با خیالی آسوده جهت انجام فیشیال پوست صورت از طریق این کلینیک اقدام کنید کلینیک زیبایی آیسان است. کلینیک آیسان به واسطه اپراتورها مجرب و حرفه ای خود قادر است بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها ارائه دهد به همین خاطر امروزه تعداد مراجعین و متقاضیان این کلینیک بیشتر شده است.

اگر قصد انجام فیشیال را دارید و می خواهید پیش از دریافت خدمات در ابتدا از مراقبت های بعد از فیشیال آگاه شوید بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چرا مراقبت بعد از فیشیال مهم است؟

افرادی که قصد انجام فیشیال تخصصی در کرج را دارند باید آگاه باشند که که برای اینکه نتایج ماندگار تر باشد باید به مراقبت های بعد از فیشیال توجه نمایند؛ زیرا همین نکات مراقبتی است که موجب می شود تا پوست صورت اثرات فیشیال را بیشتر حس کند و بتوان شاهد زیبایی و جوانسازی پوست بود.

از دیگر دلایل آگاهی از نکات مراقبتی این است که پوست صورت پس از انجام فیشیال کمی حساس می شود؛ زیرا پوست لایه برداری شده و پاکسازی عمیقی انجام شده است در نتیجه با یک حرکت اشتباه مثل استفاده از شوینده های قوی و تونرها می توانید به آن آسیب بزنید.

چرا مراقبت بعد از فیشیال مهم است؟

نکات مراقبت بعد از فیشیال

اگر قصد انجام فیشیال در کرج را دارید باید پیش از دریافت خدمات در ابتدا از تمامی نکات آگاه شوید و سپس اقدام کنید. ما در ادامه شما را با مهم ترین نکات مراقبتی بعد از فیشیال آشنا می کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام کنید.

از شوینده های قوی استفاده نکنید

یکی از نکات مهم برای مراقبت بعد از فیشیال این است که به هیچ عنوان نباید از شوینده های قوی استفاده کنید؛ زیرا در این زمان پوست آسیب پذیر تر است و اگر بخواهید از این شوینده ها استفاده کنید پوست بیشتر آسیب می بیند و دیگر شاهد فواید فیشیال صورت نخواهید بود. بنابراین بهتر است که خیلی به سراغ شوینده های قوی نروید.

بعد از فیشیال در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه نمایید این است که بعد از فیشیال به هیچ عنوان نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشید؛ زیرا در این زمان پوست لایه برداری و پاکسازی عمیقی شده است و اگر زیر نور آفتاب به مدت طولانی باشید بافت پوست آسیب می بیند.

پس از فیشیال در تماس با بخار آب نباشید

شاید فکر کنید که تنها آفتاب و مواد شوینده است که ممکن است به پوست آسیب برساند اما توجه نمایید که یکی از نکات مراقبت بعد از فیشیال این است که در تماس با بخار آب نباشید. پیش از فیشیال به خیلی ها توصیه می شود که حتما از بخار آب استفاده کنند تا بتوانند اقدام به پاکسازی پوست صورت نمایند اما توجه نمایید که پس از فیشیال به هیچ عنوان نباید به سراغ بخار آب بروید.

پس از فیشیال در تماس با بخار آب نباشید

پوست خود را مرطوب نگه دارید

پس از فشیال نباید از کرم های سنگین که خواص درمانی دارند استفاده کنید بلکه بهتر است جهت کنترل خشکی یا چربی پوست از یک کرم مناسب و سبک استفاده کنید. کرم های مرطوب کننده بهترین گزینه برای استفاده پس از فشیال صورت هستند که هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رسانند.

به هیچ عنوان از مواد آرایشی استفاده نکنید

برخی از افراد می گویند که ما عادت داریم که مدام آرایش کنیم و بدون آرایش اصلا نمی توانیم تحمل کنیم؛ توجه نمایید که آرایش بعد از فیشیال منجر به آسیب رساندن به پوست صورت می شود به همین خاطر بهتر است که این اقدام را به روزهای بعد موکول کنید و سعی کنید که به پوست خود استراحت دهید.

سعی کنید که تعریق نکنید

تعرق زیاد به پوست آسیب می رساند به همین خاطر به افرادی که جهت انجام فیشیال در گوهردشت اقدام می کنند گفته می شود که پس از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان ورزش نکنند و زیر نور آفتاب یا در فضای گرم قرار نگیرند تا پوست‌شان عرق نکند. تعریق پس از فیشیال به نوعی سم برای پوست محسوب می شود که باید مراقبت کنید تا هیچ وقت در معرض این سم در این زمان نباشید.

به سراغ سونا، استخر و جکوزی نروید

رفتن به برخی جاها بعد از فیشیال صورت ممنوع است و بهتر است که این اقدامات را به زمان های دیگر موکول کنید به طور مثال استخر، سونا و جکوزی از جمله مواردی هستند که به هیچ عنوان نباید بعد از فشیال به سراغ آن بروید.

استفاده از سونا، استخر و جکوزی بعد از فیشیال ممنوع است و بهتر است که این اقدامات یعنی استفاده از این موارد را به زمان دیگری موکول کنید تا اثرات فیشیال را بهتر بتوانید مشاهده کنید.

به سراغ سونا، استخر و جکوزی نروید

اصلاح صورت را به تعویق بیندازید

از دیگر موارد ممنوعه بعد از فیشیال پوست صورت همین مورد یعنی اصلاح صورت است. فرقی نمی کند که از چه روشی برای اصلاح صورت می خواهید استفاده کنید؛ زیرا در هر صورت باید این اقدام را در زمان دیگری انجام دهید. اصلاح صورت از طریق هر روشی منجر به آسیب رساندن به پوست می شود به همین خاطر بهتر است که دو تا سه روز دیگر اقدام به اصلاح صورت نمایید.

به آرامی صورت خود را بشویید

یکی از نکات مراقبتی بعد از فیشیال که خیلی ها به آن توجهی نمی کنند این است که پوست خود را نمی دانند چطور و چگونه بشویند؛ برای شستن صورت بعد از فیشیال باید آب را ولرم کنید و از یک شوینده مناسب استفاده نمایید. توجه نمایید که هرگز نباید به سراغ لایه بردارها و تونرها بروید و بهتر است که تنها به آب برای شستشو و مرطوب کننده بسنده کنید.

بسیاری از دکترها و اپراتورها به مراجعین نمی گویند که شستشوی محکم و غیر اصولی پوست صورت تا چه میزان می تواند به پوست آسیب برساند بنابراین سعی کنید که به آرامی و بدون کمترین فشار و خراش پوست صورت خود را بشویید.

به آرامی صورت خود را بشویید

بهترین کلینیک فیشیال در کرج

حالا که با نکات مراقبت بعد از فیشیال آشنا شده اید ضروری است که بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت را بشناسید تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام کنید. پیشتر اشاره کردیم که کلینیک آیسان یکی از بهترین کلینیک ها برای فیشیال پوست صورت است که در این کلینیک کلیه خدمات فیشیال تخصصی با بهترین قیمت ها و با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

کلینیک آیسان متشکل از اپراتورهای مجربی است که با تخصص و تجربه بالایی که در این حوزه دارند قادر هستند بهترین خدمات را ارائه دهند. در این کلینیک کلیه خدمات به صورت کاملا تخصصی و توسط تیمی مجرب ارائه می شود به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران بهترین کلینیک شما را برای دریافت خدمات راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *