پی آر پی صورت و مو در کرج (تزریق PRP)

پی آر پی یک روش موثر و مدرن برای جوانسازی پوست صورت و کاهش ریزش مو است که به واسطه این روش افراد دیگر به سراغ روش های پیشین نمی روند. در واقع تزریق به واسطه PRP به خاطر مزایایی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار است و موجب شده تا کلیه افرادی که قصد جوانسازی صورت را دارند یا آنهایی که ریزش مو دارند با اطمینان خاطر به سراغ این روش بروند.

اما توجه نمایید که اگر قصد پی آر پی صورت و مو را دارید، بهتر است که از طریق بهترین کلینیک زیبایی اقدام نمایید. کلینیک آیسان در کرج یکی از بهترین مراکزی است که می توانید از طریق این کلینیک بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که کلینیک آیسان تنها از طریق اپراتورهای حرفه ای و مجرب که دوره های آموزشی را سپری کرده اند خدمات PRP صورت را ارائه می دهد.

بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد پی آر پی صورت یا مو را دارید حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید از طریق بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت با اطمینان خاطر اقدام نمایید.

پی آر پی صورت چیست؟

پی آر پی صورت جزو بهترین خدمات جوانسازی پوست در کرج است که به خاطر اثربخشی سریع بسیار محبوب و پرطرفدار است و موجب شده کلیه متقاضیانی که با چین و چروک های مختلف بر روی صورت خود مواجه هستند بتوانند با اطمینان خاطر به سراغ این روش بروند.

توجه نمایید که چین و چروک های صورت بنا به دلایل مختلفی ایجاد می شود که افزایش سن یکی از مهم ترین دلایل محسوب می شود. اما توجه نمایید که می توان از طریق روش هایی مدرن و امروزی که تاثیرات بی نظیری دارند اقداماتی جهت جوانسازی پوست صورت و رفع خطوط مزاحم نمود.

البته ناگفته نماند که اگر قصد PRP صورت را دارید باید حتما بهترین کلینیک زیبایی را خدمات ویژه ای با بالاترین کیفیت را ارائه می دهد انتخاب نمایید. 

پی آر پی صورت

پی آر پی مو چیست؟

PRP مو یک روش درمانی محسوب می شود که متقاضیان می توانند جهت درمان ریزش مو و یا افزایش رویش مو از این روش استفاده نمود. در واقع پی آر پی همانند مزوتراپی مو جهت کاهش ریزش مو و افزایش رویش مجدد مو استفاده می شود و به خاطر مزایایی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار است.

در واقع افرادی که احساس می کنند با ریزش مو و طاسی سر قرار است مواجه شوند، می توانند به سراغ پی آر پی مو بروند تا بتوانند این مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف سازند. با یک جلسه پی آر پی مو می توانید شاهد مزایای انجام این روش باشید و همین امر منجر به محبوبیت استفاده از این روش شده است.

البته ناگفته نماند که اگر قصد پی آر پی مو را دارید، بهتر است که در ابتدا آزمایش دهید و علت این ریزش را پیدا کنید تا سپس بتوانید با اطمینان خاطر اقدام نمایید.

پی آر پی مو

کاربردهای PRP صورت و مو

اولین و مهم ترین مزیت پی آر پی صورت این است که می تواند منجر به جوانسازی پوست شود بگونه ای که هیچ اثری از چین و چروک های مختلف بر روی صورت باقی نمی ماند.

از دیگر کاربردهای PRP صورت این است که می تواند کلیه لک های موجود را از بین ببرد و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن منجر به روشن سازی پوست صورت شود.

اما اگر بخواهیم به کاربردهای پی آر پی مو اشاره کنیم باید آگاه باشید که این روش برای کاهش ریزش مو و افزایش رویش مجدد مو کاربرد دارد.

پی آر پی زیر چشم

پی آر پی زیر چشم موجب می شود تا تیرگی این ناحیه در کوتاه ترین زمان ممکن از بین برود و دیگر اثری از تیرگی های آزار دهنده نخواهد بود. در واقع افرادی که پس از مدتی متوجه می شوند که زیر چشم‌شان گود و فرورفته دیده می شود و تیرگی آن به چشم می آید، می توانند به سراغ پی آر پی زیر چشم بروند.

PRP زیر چشم اگر توسط بهترین دکتر و در معتبرترین کلینیک انجام شود افراد در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند شاهد بهترین نتایج باشند.

کاندیدای مناسب PRP در کرج

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که اگر شما هم جزو افرادی هستید که چین و چروک های بسیاری بر روی پوست صورت خود دارید و یا از جمله افرادی هستید که دچار ریزش مو شده اید، می توانید با خیالی آسوده به سراغ پی آر پی صورت و مو بروید.

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده افراد تمایل بیشتری به انجام این روش داشته باشند، این است که PRP هیچ گونه عارضه ای برای پوست ندارد و می تواند درمان را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

پی آر پی چند جلسه است؟

پی آر پی جزو روش های درمانی محسوب می شود که کلیه افراد باید تعداد جلساتی که دکتر تعیین کرده است را طی کنند تا به نتیجه ایده آل و مورد نظر دست یابند. در واقع این روش نیاز به گذراندن 3 جلسه درمانی دارد اما این تعداد جلسات متغیر است و ممکن است برای هر کسی متفاوت از دیگری باشد.

پی آر پی چند جلسه است؟

ماندگاری پی آر پی

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده افراد به سراغ PRP صورت بروند، ماندگاری این روش است. البته توجه نمایید پس از اینکه شما تعداد جلسات مورد نظر را سپری کردید ضروری است که هر چند ماه یکبار جهت تمدید این روش اقدام نمایید تا اثرات آن همواره قابل مشاهده باشد.

ماندگاری پی آر پی

فواید PRP

  • ماندگاری بالا
  • تحریک تولید کلاژن
  • طبیعی و بی خطر
  • کاهش چین‌وچروک
  • شاداب شدن پوست
  • کاهش اسکارهای آکنه
  • رفع لک صورت
  • برطرف کردن طاسی سر 
  • ترمیم اثر جوش
  • رفع سیاهی و پف زیر چشم
  • نیاز به بستری و استراحت ندارد
  • روشی غیر تهاجمی
  •  و…

هزینه پی آر پی

یکی از مهم ترین مواردی که افراد پیش از پی آر پی صورت و مو به آن توجه می کنند هزینه انجام این روش است که این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد انجام این روش را دارید و می خواهید از هزینه های دقیق و به روز آگاه شوید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای این اقدام راهنمایی کنند.

هزینه پی آر پی

بهترین کلینیک پی آر پی صورت و مو در کرج

اگر به دنبال بهترین کلینیک PRP صورت و مو در کرج هستید باید آگاه باشید که کلینیک زیبایی آیسان جزو بهترین گزینه هایی است که می توانید با خیالی آسوده به سراغ این کلینیک زیبایی بروید. کلینیک زیبایی آیسان به واسطه تجربه و سابقه درخشان خود به عنوان بهترین کلینیک شناخته شده است که می توانید با اطمینان خاطر به سراغ این کلینیک زیبایی بروید. 

در کلینیک زیبایی آیسان تنها اپراتورهای مجرب و حرفه ای که تجربه و دانش کافی در این حوزه دارند خدمات ارائه می دهند و همین امر منجر شده تا این مجموعه به عنوان بهترین کلینیک پاکسازی پوست در کرج شناخته شود و متقاضیان می توانند از طریق این کلینیک بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایند.

اگر قصد دریافت خدمات زیبایی و جوانسازی پوست صورت و حتی خدمات درمانی را دارید می توانید با خیالی آسوده به سراغ این کلینیک زیبایی بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *