مراقبت بعد از هایفوتراپی چگونه است؟

مراقبت بعد از هایفوتراپی بسیار با اهمیت است؛ زیرا به واسطه همین مراقبت ها است که اثرات هایفوتراپی بیشتر خودش را نشان می دهد به همین خاطر ضروری است که تمامی متقاضیان حتما از این نکات و مراقبت ها آگاه باشند و سپس اقدام کنند. البته به جز رعایت نکات مراقبتی باید توجه نمایید که انتخاب بهترین کلینیک هایفوتراپی در گوهردشت نیز ضروری است؛ زیرا تنوع و تعداد کلینیک ها افزایش یافته است به همین خاطر ضروری است که افراد بهترین کلینیک را انتخاب نمایند و سپس اقدام کنند.

در گوهردشت کرج کلینیک زیبایی آیسان به عنوان بهترین مرکز هایفوتراپی شناخته شده است که متقاضیان می توانند جهت دریافت بهترین و باکیفیت ترین خدمات به سراغ این کلینیک زیبایی بروند. در کلینیک آیسان کلیه خدمات زیبایی و درمانی توسط بهترین اپراتورها و با بهترین دستگاه ها ارائه می شود به همین خاطر افراد می توانند خدمات بی نظیری را با بهترین قیمت ها دریافت نمایند.

اگر قصد انجام هایفوتراپی را دارید توصیه می کنیم که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم و مراقبت های بعد از هایفوتراپی بیشتر آشنا شوید.

چرا مراقبت بعد از هایفوتراپی صورت ضروری است؟

به تمامی متقاضیانی که قصد انجام هایفوتراپی را دارند توصیه می شود که پیش از دریافت خدمات در ابتدا به نکات مراقبت بعد از هایفوتراپی توجه نمایند و سپس اقدام کنند. توجه نمایید که با رعایت این نکات اثرات هایفوتراپی بیشتر خودش را نشان می دهد و از همه مهم تر ماندگاری هایفوتراپی بیشتر می شود.

زمانی که به بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت مراجعه می کنید مشاوران کلینیک به شما می گویند که پس از هایفوتراپی انجام چه کارهای درست و انجام چه کارهایی اشتباه است؛ بنابراین بهتر است که تمامی نکات مراقبت بعد از هایفوتراپی را رعایت کنید تا شاهد بهترین نتایج باشید.

چرا مراقبت بعد از هایفوتراپی صورت ضروری است؟

مراقبت های بعد از هایفوتراپی پوست

برای اینکه از تمامی فواید هایفوتراپی بهره مند شوید ضروری است که نکات مراقبت بعد از هایفوتراپی را رعایت کنید تا بتوانید از بهترین مزایای انجام این روش بهره مند شوید. در ادامه با مهم ترین عوامل که منجر به ماندگاری هایفوتراپی می شود و اثرات نهایی انجام این روش را زودتر نشان می دهد آشنا می شوید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی پوست

استفاده از کرم های ترمیم کننده

یکی از مهم ترین نکاتی که افراد باید به آن توجه کنند این است که حتما بعد از هایفوتراپی باید از کرم های ترمیم کننده استفاده کرد. زمانی که به بهترین کلینیک هایفوتراپی در کرج مراجعه نمایید اپراتور کلینیک به شما می گوید که از چه برندهایی استفاده کنید تا نتیجه بهتری را شاهد باشید.

در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

نور خورشید فواید بسیاری دارد اما زمانی که شما اقدام به انجام هایفوتراپی می کنید به هیچ عنوان نباید در معرض این نور قرار بگیرید؛ زیرا همین نور که در حالت عادی فواید بسیاری دارد، در زمان هایفوتراپی می تواند برای پوست شما مضر باشد.

پرهیز از مصرف نوشیدنی های الکلی

بسیاری از افراد عادت دارند که در طول روز از نوشیدنی های الکلی و یا کافئین دار استفاده کنند اما توجه نمایید که یکی از نکات مهم برای مراقبت بعد از هایفوتراپی این است که به هیچ عنوان از این نوشیدنی ها پیش از و پس از هایفوتراپی استفاده نکنید؛ زیرا این نوشیدنی ها موجب می شوند تا اختلالاتی در بدن ایجاد شود و هایفوتراپی نتواند سازوکار خود را به خوبی انجام دهد.

از کمپرس یخ استفاده کنید

زمانی که شما اقدام به انجام هایفوتراپی برای لاغری و جوانسازی می کنید پوست‌تان نیاز به کمپرس یخ دارد؛ بنابراین حتما تا 2 روز از این کمپرس استفاده نمایید تا عوارض و مشکلات بعد از هایفوتراپی را شاهد نباشید.

ورزش بعد از هایفوتراپی 

انجام ورزش هایی که خیلی سنگین نیستند بعد از هایفوتراپی مانعی ندارد اما از انجام فعالیت های بدنی که منجر به ملتهب شدن پوست می شوند باید خودداری کنید.

ورم و درد صورت بعد از هایفوتراپی

یکی از نکاتی که افراد از آن باخبر نیستند این است که هایفوتراپی کمی درد و سوزش دارد که این تنها در برخی افراد ایجاد می شود؛ بنابراین اگر پس از هایفوتراپی درد و ورم اندکی را روی صورت خود مشاهده کردید باید آگاه باشید که این کاملا عادی است.

آب بیشتری بنوشید

زمانی که آب بیشتری بنوشید کلاژن پوست افزایش می یابد که همین مورد موجب می شود تا هایفوتراپی بهتر بتواند عمل کند. بنابراین توصیه می کنیم که حتما پس از انجام هایفوتراپی آب بیشتری بنوشید تا بتوانید اثرات انجام این روش را زودتر و بهتر مشاهده نمایید.

آب بیشتری بنوشید

از دوش گرفتن با آب داغ و حتی جکوزی پرهیز کنید

یکی از مهم ترین نکات که خیلی ها به آن توجهی نمی کنند همین مورد است. دوش گرفتن با آب خیلی داغ و استفاده از سونا و جکوزی پس از هایفوتراپی تا چند روز ممنوع است. حتی اگر هم نیاز به دوش گرفتن پس از هایفوتراپی باشد باید با آب ولرم این کار را انجام دهید.

ماساژ بعد از هایفوتراپی

زمانی که افراد به سراغ تزریق ژل یا بوتاکس می روند به آن ها گفته می شود که هرگز صورت خود را ماساژ ندهند؛ زیرا ماساژ صورت برای این افراد سم است و منجر به آسیب رساندن به پوست می شود. اما توجه نمایید که ماساژ دادن بعد از هایفوتراپی هیچ مشکلی ندارد اما بهتر است که این اقدام را سه روز بعد از انجام هایفوتراپی انجام دهید تا دیگر خیال‌تان آسوده باشد که هیچ‌گونه عوارضی را شاهد نیستید.

ماساژ بعد از هایفوتراپی

نحوه خوابیدن بعد از هایفوتراپی 

خیلی به نکات خوابیدن بعد از هایفوتراپی اشاره نشده است؛ زیرا خوابیدن افراد نمی تواند روی هایفوتراپی صورت اثر بگذارد. اما توجه نمایید که حتما حین خواب از بالشت هایی استفاده کنید که کمی بلندتر هستند و موجب می شوند تا سر بالاتر از بدن قرار گیرد.

عدم استفاده از هرگونه روش برای رفع موهای زائد

تا سه روز پس از هایفوتراپی به هیچ عنوان نباید از روش های رفع موهای زائد استفاده کنید؛ زیرا همین روش ها منجر به آسیب رساندن به پوست می شوند. بنابراین رفع موهای زائد را به سه روز پس از هایفوتراپی موکول نمایید.

عدم استفاده از هرگونه روش برای رفع موهای زائد

هزینه هایفوتراپی پوست در کرج

هزینه هایفوتراپی یکی از مهم ترین نکاتی است که افراد پیش از دریافت خدمات باید از آن آگاه شوند. هزینه هایفوتراپی در کرج تحت تاثیر عواملی همچون تجربه و مهارت اپراتور، کیفیت دستگاه، خدمات کلینیک، تعداد جلسات و… است که در جلسه مشاوره این هزینه تعیین می شود.

اگر به دنبال بهترین کلینیک برای انجام هایفوتراپی هستید تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ها دریافت نمایید توصیه می کنیم که حتما به کلینیک زیبایی آیسان در کرج مراجعه نمایید؛ زیرا در این کلینیک تمامی خدمات با مناسب ترین هزینه ها ارائه می شود.

بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج

پیشتر اشاره کردیم که آیسان، بهترین کلینیک زیبایی در کرج است که می توانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها از طریق این کلینیک دریافت نمایید. در کلینیک آیسان کلیه خدمات زیبایی و درمانی توسط بهترین اپراتورها و با بهترین دستگاه ها ارائه می شود.

کلینیک آیسان سالهاست که به صورت کاملا حرفه ای اقدام به ارائه خدمات متنوع می کند، کیفیت خدمات این کلینیک و هزینه مناسب خدمات آن موجب شده تا روز به روز بر تعداد مراجعین و متقاضیان این کلینیک افزوده شود.

اگر قصد انجام هایفوتراپی با بهترین کیفیت برای لاغری و جوانسازی پوست خود را دارید بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *