هایفوتراپی یا میکرونیدلینگ کدام بهتر است؟

هایفوتراپی یا میکرونیدلینگ هر دو روش برای جوانسازی پوست هستند اما با اینکه شباهت های بسیاری دارند اما تفاوت هایی نیز دارند که همین امر موجب شده تا خیلی ها برای جوانسازی پوست تنها از طریق یکی از این دو روش اقدام کنند. برای جوانسازی پوست صورت علاوه بر اینکه باید بهترین روش را انتخاب نمایید باید توجه کنید که حتما به سراغ بهترین کلینیک زیبایی در کرج بروید تا بتوانید شاهد بهترین تغییرات باشید.

یکی از بهترین کلینیک ها که اقدام به جوانسازی و زیبایی پوست به صورت کاملا حرفه و تخصصی می نماید، کلینیک زیبایی آیسان است. در این کلینیک کلیه خدمات زیبایی و درمانی توسط بهترین و مجرب ترین اپراتورها و با بهترین متریال انجام می شود. از دیگر ویژگی های کلینیک آیسان این است که کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی در این کلینیک با بهترین قیمت ها ارائه می شود به همین خاطر تعداد مراجعین و متقاضیان این کلینیک روز به روز بیشتر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به جوانسازی پوست صورت از طریق هایفوتراپی یا میکرونیدلینگ بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی اقدام نمایید.

میکرونیدلینگ چیست؟

افرادی که جهت انجام میکرونیدلینگ در کرج اقدام می کنند به خوبی می دانند که این روش یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست صورت است. البته توجه نمایید که روش میکرونیدلینگ برای کاهش ریزش مو و رفع طاسی سر نیز مناسب است به همین خاطر ممکن است این روش را برای رفع مشکلات مو شناخته باشید.

میکرونیدلینگ جزو روش های موثر برای درمان و زیبایی پوست صورت است که به خاطر ویژگی هایی که دارد امروزه استفاده از این روش بسیار توصیه می شود. روش میکرونیدلینگ موجب بازسازی پوست صورت می شود و در نتیجه علاوه بر جوانسازی موجب می شود تا مشکلاتی همچون جای جوش، جای زخم، آکنه و… برطرف شود.

میکرونیدلینگ چیست؟

هایفو چیست؟

هایفوتراپی در کرج به عنوان یکی از بهترین روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی، لیفت صورت، لاغری و… شناخته شده است که تنها به واسطه یک دستگاه انجام می شود و هیچ گونه درد یا عوارضی ندارد. افرادی که از طریق این روش اقدام می کنند می دانند که هایفو روشی کاملا موثر است که نیاز به گذراندن دوران نقاهت نیز ندارد.

هایفوتراپی روشی تک جلسه ای است اما اثرات نهایی انجام این روش تا 6 ماه بعد مشخص می شود یعنی شما اگر امروز اقدام به انجام هایفوتراپی نمایید نتایج آن را تا 6 ماه بعد مشاهده خواهید کرد و اگر مراقبت ها و نکاتی که دکتر می گوید را رعایت کنید بهتر می توانید ماندگاری این روش را مشاهده کنید.

هایفو چیست؟

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ

زمانی که به بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت مراجعه نمایید به شما گفته می شود که انواعی از روش های جوانسازی پوست وجود دارد که می توانید از طریق بهترین روش اقدام کنید. توجه نمایید که دو روش هایفو و میکرونیدلینگ در عین شباهت هایی که دارند، تفاوت هایی نیز دارند به همین خاطر بهتر است که نسبت به این تفاوت ها آگاه شوید و سپس اقدام کنید.

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ

تفاوت کاندیدای هایفوتراپی با میکرونیدلینگ

افرادی که قصد جوانسازی پوست صورت را دارند و می خواهند در عین جوانسازی، پوست‌شان لیفت شود باید به سراغ روش هایفوتراپی بروند. در واقع افرادی که بالای 40 سال سن دارند و چین و چروک های بسیار عمیقی بر روی صورت خود دارند باید به سراغ انجام این روش بروند.

میکرونیدلینگ روشی است که می تواند چین و چروک ها، جای جوش، جای زخم و… را برطرف نماید اما خیلی نمی تواند منجر به لیفت و سفت شدن پوست صورت شود.

تفاوت کاندیدای هایفوتراپی با میکرونیدلینگ

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ در مدت زمان بهبودی

روش میکرونیدلینگ نیاز به دو تا سه روز استراحت دارد اما منظور از استراحت این نیست که بخواهید مدام بخوابید بلکه منظور این است که به پوست خود استراحت دهید و از شوینده های قوی و لوازم آرایشی سنگین استفاده نکنید. با انجام میکرونیدلینگ پوست صورت بازسازی می شود به همین خاطر باید بیشتر مراقبت کنید.

روش هایفوتراپی روشی است که کاملا غیر تهاجمی است و هیچ گونه درد و عوارضی ندارد به همین خاطر نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن درمان انجام می شود.

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ در مدت زمان بهبودی

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ در عملکرد 

روش میکرونیدلینگ در چند جلسه انجام می شود و به واسطه یک دستگاه پوست بازسازی می شود اما روش هایفوتراپی به واسطه یک دستگاه انجام می شود که همین دستگاه هم می تواند پوست صورت را 10 سال جوان تر کند و هم می تواند موجب لیفت و سفت شدن پوست شود.

افرادی که به بهترین کلینیک میکرونیدلینگ یا هایفوتراپی در گوهردشت مراجعه می کنند به آن ها گفته می شود که از طریق چه روشی اقدام کنند بهتر است و می توانند به نتایج بهتری نیز دست یابند.

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ در عملکرد 

تفاوت تعداد جلسات هایفوتراپی با میکرونیدلینگ

برای اینکه بدانید باید از روش هایفو یا میکرونیدلینگ برای جوانسازی صورت استفاده کنید باید از تعداد جلسات انجام این روش آگاه شوید. توجه نمایید که روش میکرونیدلینگ در چند جلسه متوالی انجام می شود که تعداد جلسات در زمان مشاوره مشخص می شود اما روش هایفو تنها در یک جلسه انجام می شود و خیلی کم پیش می آید که فردی نیاز به دو تا سه جلسه درمانی داشته باشد.

تفاوت تعداد جلسات هایفوتراپی با میکرونیدلینگ

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ از نظر هزینه ها

برای اینکه بدانید هایفو یا میکرونیدلینگ برای جوانسازی صورت بهتر است و باید از طریق کدام روش اقدام کنید بهتر است که بدانید هزینه انجام این روش ها متفاوت است و بهتر است که در ابتدا از کلیه هزینه ها آگاه شوید و سپس اقدام کنید.

روش میکرونیدلینگ به نسبت روش هایفوتراپی نیاز به صرف هزینه کمتری دارد یعنی با اینکه ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی باشد ولی این روش کم هزینه تر است.

تفاوت هایفوتراپی با میکرونیدلینگ از نظر هزینه ها

هایفوتراپی یا میکرونیدلینگ؟

حالا که با تفاوت هایفوتراپی و میکرونیدلینگ آشنا شده اید ممکن است هنوز هم ندانید کدام روش برای شما مناسب تر است؛ توجه نمایید که روش میکرونیدلینگ در چند جلسه متوالی انجام می شود اما هایفو روشی تک جلسه ای است که با یک جلسه درمانی می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر آن باشید به همین خاطر امروزه تقاضا برای هایفوتراپی در گوهردشت بسیار افزایش یافته است و متقاضیان بسیاری به سراغ انجام این روش می روند.

بهترین کلینیک هایفوتراپی و میکرونیدلینگ در کرج

حالا که می دانید برای جوانسازی پوست صورت هایفوتراپی یا میکرونیدلینگ مناسب است و کدام یک برای پوست صورت شما بیشتر کاربرد دارد بهتر است که با بهترین کلینیک جوانسازی پوست در کرج بیشتر آشنا شوید. توجه نمایید که کلینیک آیسان که پیشتر به معرفی آن پرداختیم جزو بهترین کلینیک ها است؛ اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا برای انجام میکرونیدلینگ یا هایفو این کلینیک پیشنهاد می شود؟

توجه نمایید که در کلینیک آیسان کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی توسط بهترین اپراتورها و با بهترین متریال انجام می شود به همین خاطر افراد با انجام این روش بهتر می توانند تاثیرات این دو روش را برای جوانسازی پوست صورت حس کنند. تیم مجرب کلینیک آیسان با تجربه و تخصصی که در این حوزه دارند قادر هستند بهترین خدمات را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران کلینیک شما را راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *