تزریق بوتاکس پیشانی و نکات بسیار مهمی که باید بدانید!

تزریق بوتاکس پیشانی یک روش مطمئن و تضمین شده برای جوانسازی پوست صورت و پیشانی است که به واسطه همین روش هم صورت جوان تر و شاداب تر می شود و هم تمامی خطوط پیشانی با تزریق بوتاکس پوشانده می شود بدون اینکه متقاضیان کمترین دردی را متحمل شوند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که چین و چروک هایی بر روی پیشانی دارید، بهتر است که به سراغ تزریق بوتاکس پیشانی بروید.

اما توجه نمایید که که برای تزریق بوتاکس پیشانی در کرج باید حتما به سراغ معتبرترین و مجرب ترین کلینیک ها بروید تا بتوانید هم با بهترین متریال خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید و هم شاهد تغییرات بسیاری با مناسب ترین هزینه ها باشید. در کرج از میان تمام کلینیک های موجود، کلینیک زیبایی آیسان جزو بهترین گزینه هایی است که می توانید از طریق آن بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت نمایید، این ویژگی ها موجب شده تا آیسان به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج به شمار رود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شناخت روش تزریق بوتاکس پیشانی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین خدمات را دریافت نمایید.

روش تزریق بوتاکس پیشانی

روش تزریق بوتاکس پیشانی

برای تمامی افراد این مشکل پیش می آید که از یک سنی به بعد چین و چروک هایی بر روی پیشانی آن ها ظاهر شود و یا افزایش یابد حتی ممکن است که شما در آستانه 20 سالگی باشید اما با چین و چروک های روی پیشانی مواجه شوید؛ بنابراین باید به سراغ روش هایی بروید که این مشکل را در کوتاه ترین زمان و بدون ایجاد عارضه از بین می برد.

تزریق بوتاکس پیشانی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید از طریق آن با خیالی آسوده اقدام کنید تا تمامی چین و چروک های موجود بر روی پیشانی از بین برود بدون اینکه کوچک ترین و کمترین درد و خونریزی را شاهد باشید.

البته توجه نمایید که اگر قصد انجام این روش را دارید بهتر است که حتما به سراغ بهترین کلینیک برای تزریق بوتاکس در کرج بروید تا بتوانید به نتیجه ایده آل دست یابید.

نحوه تزریق بوتاکس پیشانی

نحوه تزریق بوتاکس پیشانی

اگر به سراغ یک کلینیک حرفه ای و مجرب بروید، کلیه فرایند تزریق بوتاکس پیشانی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود تا شما هم دردی را متحمل نشوید و هم بتوانید شاهد بهترین تغییرات باشید.

برای تزریق بوتاکس پیشانی، دکتر یا اپراتورهای مجرب کلینیک اقدام به نقطه گذاری می کنند تا تزریق از همان نقاط آغاز شود. گام بعدی ضدعفونی کردن پوست از طریق محلول های ضد عفونی کننده است. نکته بعدی این است که پزشک از کرم های بی حسی موضعی استفاده می کند تا این تزریق درد زیادی برای متقاضی نداشته باشد.

توجه نمایید که میزان تزریق بوتاکس پیشانی با توجه به میزان عمق چین و چروک ها لحاظ می شود به همین خاطر ممکن است یک نفر نیاز به تزریق زیادی داشته باشد و دیگری به کمترین مقدار بوتاکس نیاز داشته باشد.

مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی

  • عدم فشار و تماس دست با پیشانی
  • برای مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنید
  • عدم استفاده از محصولات آرایشی
  • از انجام تمرینات و فعالیت جسمی شدید خودداری کنید
  • تا دو روز از حمام، سونا و جکوزی استفاده نکنید
  • از محصولات مرطوب‌ کننده و ضدآفتاب استفاده نمایید
  • سعی کنید که از کمپرس سرد استفاده کنید
  • حین خواب، سر بالاتر از بدن قرار گیرد

نقاط تزریق بوتاکس پیشانی

نقاط تزریق بوتاکس پیشانی

شاید این سوال شما هم باشد که محل تزریق بوتاکس پیشانی کدام نقاط است که باید آگاه باشید این تزریق در سه نقطه عضلات فرونتالیس در پیشانی، خطوط گلابلا و ابروها انجام می‌ شود.

تزریق بوتاکس پیشانی در بارداری

تزریق بوتاکس پیشانی در بارداری

زمانی که به سراغ آخرین تحقیقات و کتاب های منتشر شده برای تزریق بوتاکس پیشانی می رویم، متوجه می شویم که هیچ یک از محققان و پزشکان راجع به تزریق بوتاکس پیشانی در دوران بارداری صحبتی نکرده اند و از عوارض انجام این روش در دوران بارداری صحبتی نشده است.

اما به هر حال توصیه می کنیم که برای تزریق بوتاکس پیشانی در بارداری خودداری نمایید و این تزریق را به زمان دیگری موکول کنید تا هیچ اثر منفی بر روی کودک نداشته باشد.

فواید تزریق بوتاکس پیشانی

  • رفع چین و چروک‌ های پیشانی 
  • جلوگیری از ایجاد چروک‌ های جدید
  • رفع خطوط چروک بین ابروها
  • روشی غیر تهاجمی
  • نتایج سریع و طبیعی
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت 
  • تزریق سرپایی
  • یکی از نتایج قابل مشاهده بوتاکس پیشانی بالا بردن ابرو است
  • مشاهده نتایج پس از تزریق
  • روش انجام آن بسیار آسان است
  • نسبت به سایر روش‌ ها قیمت مناسبی دارد
  • و…

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

زمانی که صحبت از تزریق بوتاکس پیشانی است، ممکن است برخی افراد این سوال را بپرسند که آیا تزریق بوتاکس پیشانی درد و عوارضی دارد؛ بنابراین باید آگاه باشید که اگر تزریق بوتاکس پیشانی توسط بهترین دکتر و در بهترین کلینیک انجام شود، هیچ گونه درد و عوارضی در پی نخواهد داشت.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر نمی خواهید شاهد عوارض تزریق بوتاکس پیشانی باشید، بهتر است که به نکات مراقبت بعد از تزریق بوتاکس پیشانی توجه کافی را داشته باشید. بنابراین هم باید به بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در گوهردشت مراجعه نمایید و هم به نکات مراقبت بعد از تزریق بوتاکس توجه کنید تا هیچ گونه عوارضی را مشاهده نکنید.

تزریق بوتاکس پیشانی درد دارد؟

تزریق بوتاکس پیشانی درد دارد؟

تزریق بوتاکس پیشانی با بی حسی موضعی صورت می گیرد به همین خاطر افراد هیچ گونه دردی را حس نخواهند کرد؛ بنابراین اگر قصد انجام تزریق بوتاکس پیشانی را دارید اما نگران درد این روش هستید، باید آگاه باشید که شما هیچ گونه دردی را نیاز نیست که تحمل کنید. البته ذکر این نکته ضروری است که برای این تزریق بهتر است که حتما به سراغ بهترین کلینیک زیبایی بروید تا خدمات بی نظیری را دریافت کنید.

تزریق بوتاکس پیشانی چند روز بعد اثر می کند؟

نتایج تزریق بوتاکس پیشانی پس از تزریق قابل مشاهده است اما اثرات نهایی انجام این روش تا 3 روز بعد قابل مشاهده است؛ بنابراین برای دیدن نتایج نهایی انجام این روش باید 3 روز زمان دهید تا بوتاکس پیشانی به خوبی بتواند نمایان شود.

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی با توجه به میزان تزریق و چین و چروک های موجود بر روی صورت برآورد می شود و البته به خدمات ارائه شده در کلینیک و تجربه دکتر نیز بستگی دارد؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر می خواهید از قیمت تزریق بوتاکس در کرج آگاه شوید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس پیشانی

زمانی که افراد قصد تزریق بوتاکس پیشانی را دارند ممکن است که با این مسئله مواجه شوند که برای تزریق بوتاکس پیشانی باد به کدام کلینیک مراجعه نمود؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد تزریق بوتاکس پیشانی در کرج را دارید، حتما به سراغ کلینیک زیبایی آیسان بروید.

کلینیک آیسان به واسطه تیم مجرب و حرفه ای که در اختیار دارد و استفاده از جدیدترین و به روزترین متریال و دستگاه ها، قادر است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد. تزریق بوتاکس پیشانی، تزریق بوتاکس زیر بغل، صورت و… جزو پرتقاضاترین خدمات این کلینیک زیبایی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت تزریق بوتاکس پیشانی، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *