کلینیک بوتاکس در گوهردشت 2023

افرادی که قصد تزریق بوتاکس را دارند با شناخت بهترین کلینیک بوتاکس در گوهردشت می توانند خدمات مورد نیاز را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایند. برای تزریق بوتاکس کلینیک های بسیاری هستند که به صورت تخصصی خدمات ارائه می دهند اما توصیه می کنیم که تزریق بوتاکس را در کلینیک هایی انجام دهید که دارای بهترین اپراتورها باشند و خدمات خود را با نظارت دکتر کلینیک ارائه دهند.

یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در گوهردشت، کلینیک آیسان است که این کلینیک با کادر مجرب و حرفه ای خود بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه می دهد. کلینیک آیسان جزو بهترین کلینیک های زیبایی در گوهردشت است چرا که هم با بهترین قیمت خدمات زیبایی و جوانسازی پوست را ارائه می دهد و هم اینکه تمامی خدمات در یک محیط کاملا بهداشتی و زیبا ارائه می شود به همین خاطر این کلینیک مراجعه کنندگان بسیاری دارد.

جهت آشنایی با کلینیک تزریق بوتاکس آیسان و نکات دریافت خدمات تزریق بوتاکس بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید. 

بوتاکس صورت چیست؟

تزریق بوتاکس برای کاهش چین و چروک های پوست و خط اخم و خط خنده انجام می شود به همین خاطر متقاضیان بسیاری دارد و سن و سال هم نمی شناسد؛ زیرا افراد جوان برای رفع خط پیشانی و خط خنده و افراد مسن برای رفع چین و چروک های پوست خود اقدام به تزریق بوتاکس می کنند.

در واقع بوتاکس نوعی سم است که به صورت تزریقی انجام می شود و عضلات ناحیه هدف را فلج می کند، همین امر موجب می شود تا هیچ نوع چین و چروکی و خطی بر روی پوست دیده نشود. توجه نمایید که سمی که برای تزریق بوتاکس استفاده می شود هیچ ضرری به انسان نمی رساند و نیاز به هیچگونه نگرانی بابت این تزریق نیست.

نقاط تزریق بوتاکس در گوهردشت

تزریق بوتاکس در گوهردشت بسیار پرطرفدار است و این به خاطر کاربردهای بی نظیر این روش است که موجب شده افراد برای نواحی مختلفی از صورت خود این تزریق را انجام دهند. در ادامه با نقاط تزریق بوتاکس در گوهردشت آشنا می شوید که به توضیح مختصری از هر یک پرداخته ایم.

نقاط تزریق بوتاکس در گوهردشت

تزریق بوتاکس خطوط پنجه کلاغی

تا به حال برایتان پیش آمده که به خطوط اطراف چشم و چین و چروک های آن نگاه کنید؟ به این چین و چروک های مزاحم که با افزایش سن به سراغ افراد می آیند خطوط پنجه کلاغی گفته می شود که هرچه سن افراد بالاتر می رود میزان این چین و چروک ها و خطوط افزایش می یابد.

اگر شما هم حین خنده و یا در حالت عادی با این خطوط مواجه هستید می توانید اقدام به تزریق بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی خود کنید تا به واسطه این تزریق تمامی چین و چروک ها و خطوط از بین برود و شاهد یکی پوست صاف و لیفت شده باشید.

بوتاکس پیشانی 

تزریق بوتاکس پیشانی برای افرادی کاربرد دارد که دارای خطوط بسیاری بر روی پیشانی خود هستند و هنگام اخم یا تعجب این خطوط را مشاهده می کنند. خط پیشانی شاید گاهی ظاهر شود اما به مرور زمان می تواند به عنوان عضو جدیدی از صورت ظاهر و ماندگار شود.

برای از بین بردن خط پیشانی می توان اقدام به تزریق بوتاکس نمود تا دیگر این خطوط تحت هیچ عنوانی ظاهر نشوند و با این تزریق پیشانی همیشه صاف و لیفت شده باقی می ماند.

بوتاکس پیشانی 

بوتاکس لب

تزریق بوتاکس لب برای کاهش چین و چروک های لب انجام می شود که به واسطه این تزریق لب ها کاملا صاف می شوند و تا مدت ها هیچگونه چین و چروکی بر روی پوست لب دیده نمی شود.

افرادی که قصد تزریق بوتاکس لب را دارد اما نگران درد آن هستند باید بدانند که این تزریق کوچک ترین دردی هم ندارد و می توانند با خیالی آسوده این تزریق را انجام دهند.

بوتاکس لب

بوتاکس ابرو

افتادگی ابرو و وجود چین و چروک هایی میان دو ابرو از مواردی است که گاها در صورت برخی افراد دیده می شود که ظاهر شدن این چین و چروک ها دست خود فرد نیست اما می توان به واسطه تزریق بوتاکس ابرو این مشکل را برطرف نمود.

تزریق بوتاکس ابرو موجب می شود تا ابروها دیگر افتاده نباشند و هیچ خطوط مزاحمی میان دو ابرو دیده نخواهد شد.

بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس به واسطه نوعی سم صورت می گیرد که با تزریق بوتاکس بر روی چین و چروک ها می توان عضلات آن را هدف قرار داد و آن ها را فلج نمود. مزیت این روش این است که افراد پس از تزریق بوتاکس دور چشم دیگر هیچ گونه چین و چروکی را مشاهده نخواهند کرد.

زمانی که بوتاکس به دور چشم تزریق می شود و عضله های هدف فلج می شوند دیگر تحت هیچ شرایطی چین و چروک در این قسمت دیده نمی شود؛ به طور مثال زمانی که افراد می خندند دیگر اطراف چشم آن ها چین و چروک نمی افتد و کاملا صاف و لیفت شده باقی می ماند.

نحوه تزریق بوتاکس در گوهردشت

اپراتور و دکتر کلینیک، بوتاکس را به ناحیه هدف مستقیما تزریق می کند و به دلیل اینکه این تزریق با دقت بالایی انجام می شود افراد در همان لحظه تاثیرات تزریق بوتاکس صورت را مشاهده خواهند کرد. توجه نمایید که تزریق بوتاکس هیچگونه درد و خونریزی ندارد و خیالتان از این بابت باید آسوده باشد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس در گوهردشت 

  • ناحیه تزریق شده را ماساژ ندهید
  • استفاده از کمپرس یخ بعد از تزریق ضروری است
  • بر روی صورت نخوابید
  • از مصرف سرکه خودداری نمایید
  • به هیچ عنوان ناحیه هدف بعد از تزریق نباید عرق کند
  • از مواد آرایشی استفاده نکنید
  • برای مصرف داروها با پزشک مشورت کنید
  • پس از تزریق صورت خود را با آب داغ شستشو ندهید
  • از انجام ورزش و تحرک بدنی سنگین خودداری نمایید
  • محل تزریق را به هیچ عنوان فشار ندهید
  • در صورت نیاز آنتی هیستامین مصرف کنید
  • از مصرف الکل پرهیز کنید
  • از قرارگرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

هزینه تزریق بوتاکس در گوهردشت

هزینه تزریق بوتاکس در گوهردشت با توجه به محل تزریق و میزان آن برآورد می شود به همین خاطر این هزینه را نمی توان در یک عدد و رقم خلاصه کرد و بهتر است که متقاضیان برای کسب اطلاع از دقیق ترین هزینه ها در جلسه مشاوره حضور داشته تا اپراتور کلینیک هزینه های دقیق و به روز را در اختیارتان قرار دهند.

هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک آیسان بسیار مناسب است و متقاضیان با دریافت بهترین خدمات، مناسب ترین هزینه ها را پرداخت می کنند چرا که آیسان پکیج های متنوع و ویژه ای را در اختیار افراد قرار می دهد تا هزینه تزریق بوتاکس برای افراد خیلی سنگین نباشد.

هزینه تزریق بوتاکس در گوهردشت

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در گوهردشت

مراکز بسیاری برای تزریق بوتاکس در گوهردشت افتتاح شده اند اما بهترین کلینیک زیبایی که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد تنها کلینیک آیسان در گوهردشت است که سالهاست در این حوزه به صورت کاملا حرفه ای به واسطه کادر مجرب خود فعالیت می کند.

جهت مشاوره و دریافت خدمات با بهترین قیمت می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید تا کارشناسان و مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما باشند. همچنین می توانید در صورت نیاز می توانید اقدام به رزرو نوبت برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *