بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق

بوتاکس زیر بغل یکی از بهترین روش هایی است که با انجام آن دیگر افراد شاهد تعریق زیاد و لک شدن لباس های خود نیستند. در واقع با تزریق بوتاکس زیر بغل هم میزان تعریق زیر بغل کمتر می شود، هم دیگر نیاز به استفاده از محصولات عطری زیادی نیست و هم دیگر لباس های روشن افراد با لک یا زردی مواجه نمی شوند. البته توجه نمایید که اگر قصد تزریق بوتاکس زیر بغل را دارید بهتر است که به سراغ بهترین کلینیک بوتاکس زیر بغل بروید تا بتوانید خدمات با کیفیتی را دریافت نمایید.

در کرج، کلینیک آیسان جزو بهترین گزینه هایی است که می توانید با خیالی آسوده به سراغ آن بروید؛ زیرا آیسان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به واسطه اپراتورهای مجرب خود ارائه می دهد و همین امر موجب شده تا این کلینیک به عنوان یکی از بهترین مراکز بوتاکس زیر بغل شناخته شود. ناگفته نماند که تنوع خدمات در این کلینیک بسیار بالا است به همین خاطر می توانید کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی خود را در این کلینیک زیبایی دریافت نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با روش تزریق بوتاکس زیر بغل، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا هم با این روش بهتر و بیشتر آشنا شوید و هم بهترین کلینیک زیبایی در کرج برای دریافت خدمات مورد نیاز را بشناسید.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

زمانی که صحبت از بوتاکس در کرج است اغلب افراد به یاد بوتاکس صورت می افتند که روشی برای جوانسازی و لیفت پوست صورت است اما توجه نمایید که تزریق بوتاکس زیر بغل نیز وجود دارد و از این روش برای کاهش تعریق زیر بغل استفاده می شود تا دیگر افراد شاهد میزان تعریق زیادی نباشند.

تزریق بوتاکس زیر بغل برای تمامی افرادی که با تعریق زیاد مواجه هستند مناسب است و از طریق این روش دیگر شاهد هیچ گونه لک بر روی زیربغل لباس خود نیستید و بوی تعریق نیز شما را آزار نمی دهد به همین خاطر خدمات تزریق بوتاکس زیر بغل امروزه با افزایش تقاضا همراه است.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس زیر بغل برای عرق

برخی افراد با تعریق زیادی مواجه هستند و از عطر، اسپری، مام و… بسیار استفاده می کنند اما این ها هیچ اثری بر روی کاهش تعریق ندارد. روش هایی همچون تزریق بوتاکس زیر بغل به واسطه سازوکاری که دارد منجر به کاهش تعریق می شود به همین خاطر تقاضا برای انجام این روش برای کاهش تعریق بسیار زیاد است.

ذکر این نکته ضروری است که تزریق بوتاکس زیر بغل برای عرق برای تمامی افراد فارغ از جنسیت مناسب است به همین خاطر باید این تزریق را در برنامه های خود قرار دهید تا دیگر حین خرید یا پوشیدن هر نوع لباسی نگرانی از بابت تغییر رنگ یا ایجاد لک بر روی آن نباشید.

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل به این صورت است که نوعی سم بوتولینوم به ناحیه زیر بغل تزریق می شود که این ماده با فلج کردن ماهیچه و اعصاب این ناحیه، وظیفه کنترل غدد تعریق را بر عهده دارد و در نتیجه افراد دیگر با تعریق زیاد مواجه نمی شوند.

ذکر این نکته ضروری است که تزریق بوتاکس زیر بغل هیچ گونه درد و عوارضی در پی ندارد و همین امر موجب شده تا تقاضا برای تزریق بوتاکس زیر بغل روز به روز افزایش یابد.

بنابراین اگر شما هم با تعریق زیاد مواجه هستید، بهتر است برای رفع این مشکل به سراغ تزریق بوتاکس زیر بغل بروید تا این مشکل در کوتاه ترین زمان برطرف شود.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل 

تزریق بوتاکس زیر بغل از لحاظ ماندگاری همانند تزریق ژل در کرج است به همین خاطر نمی توان انتظار داشت که تا همیشه این روش پاسخگوی نیاز افراد باشد و باید هر چند ماه یکبار اقدام به تمدید این تزریق نمود تا بتوان از مزیت های انجام این روش تا مدت ها بهره مند شد.

توصیه ما به تمامی متقاضیان این است که جهت افزایش ماندگاری تزریق بوتاکس زیر بغل، هر 6 ماه یکبار به سراغ ترمیم این روش بروند تا اثرات آن بهتر مشاهده شود.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل 

سن مناسب برای بوتاکس زیر بغل

توصیه پزشکان و متخصصان این است که تنها افرادی که بالای 18 سال دارند به سراغ تزریق بوتاکس زیر بغل بروند تا هم ماندگاری این روش بیشتر باشد و هم هیچ عارضه ای دیده نشود.

همچنین ناگفته نماند که برای تزریق بوتاکس زیر بغل بهتر است که در ابتدا بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در گوهردشت را انتخاب نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده به سراغ این تزریق بروید.

سن مناسب برای بوتاکس زیر بغل

مراقبت های بعد بوتاکس زیر بغل

  • به ناحیه زیر بغل هیچ فشاری نباید وارد شود
  • ناحیه تزریق‌ شده را ماساژ ندهید 
  • عدم استفاده از محصولات عطری و دئودورانت‌ ها تا 24 ساعت
  • انجام فعالیت روزمره سبک بلامانع است
  • تا یک هفته، دوش آب گرم نگیرید
  • از انجام فعالیت بدنی شدید تا یک هفته بعد از بوتاکس زیر بغل خودداری نمایید
  • پس از تزریق بوتاکس از کمپرس گرم و سرد استفاده نکنید

فواید بوتاکس زیر بغل

  • بهترین روش درمانی از لحاظ ایمنی 
  • روشی کم تهاجمی 
  • بدون نیاز به تحمل درد
  • بدون نیاز به گذراندن دوران نقاهت
  • اثربخشی و ماندگاری بالا
  • تاثیرات این روش پس از تزریق قابل مشاهده است
  • عدم نیاز به استفاده مکرر از محصولات بهداشتی مانند مام و عطر
  • درمان سرپایی محسوب می‌ شود
  • بدون ایجاد تورم، کبودی و حتی خونریزی
  • و…

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس زیر بغل

زمانی که افراد قصد تزریق بوتاکس زیر بغل را دارند ممکن است به عوارض این تزریق فکر کنند به همین خاطر ضروری است که آگاه باشید تزریق بوتاکس زیر بغل اگر توسط بهترین اپراتورها و با متریال با کیفیت انجام شود، متقاضیان هیچ گونه عوارضی را مشاهده نخواهند کرد.

قیمت بوتاکس زیر بغل

قیمت تزریق بوتاکس جزو مهم ترین مواردی است که افراد پیش از تزریق بوتاکس زیر بغل به آن توجه می کنند. هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در کلینیک آیسان بسیار مناسب است و همین امر موجب شده تا متقاضیان بسیاری به سراغ این کلینیک زیبایی برای تزریق بوتاکس بروند.

جهت آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در کلینیک زیبایی آیسان، می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا بهترین مشاوران شما را راهنمایی کنند.

قیمت بوتاکس زیر بغل

بهترین کلینیک بوتاکس زیر بغل در کرج

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که تمامی متقاضیان پیش از تزریق بوتاکس زیر بغل، باید در ابتدا به این توجه کنند که برای این اقدام باید به سراغ کدام کلینیک رفت. همچنین خواندید که کلینیک زیبایی آیسان در کرج یکی از بهترین مراکزی است که می توانید از طریق آن بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با هزینه ای مناسب دریافت نمایید.

در کلینیک زیبایی آیسان کلیه خدمات با بهترین متریال و توسط یک تیم حرفه ای و مجرب ارائه می شود به همین خاطر متقاضیان می توانند با خیالی آسوده خدمات مورد نیاز خود را از طریق این کلینیک زیبایی دریافت نمایند. تنوع خدمات در کلینیک آیسان بسیار بالا است و متقاضیان می توانند بهترین خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست در کرج را از طریق این کلینیک دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل، می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا بهترین مشاوران شما را برای دریافت خدمات راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *