هایفوتراپی یا اندولیفت کدام بهتر است؟ (بررسی کامل تفاوت ها)

افرادی که قصد جوانسازی پوست صورت را دارند ممکن است با این چالش مواجه شوند که هایفوتراپی یا اندولیفت، کدام یک انتخاب بهتری است؟ در واقع هر دو این روش ها برای جوانسازی پوست هستند اما تفاوت هایی دارند که همین تفاوت ها منجر شده تا متقاضیان به خوبی ندانند که باید به سراغ کدام روش بروند. شایان ذکر است که اگر قصد انجام این روش ها را دارید، باید حتما در ابتدا بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب نمایید و سپس اقدام کنید.

آیسان، بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج است که کلیه افرادی که قصد انجام این روش ها را برای جوانسازی پوست صورت دارند، به سراغ آن می روند. در کلینیک آیسان تنها از متدهای جدید و پیشرفته که تاثیرات بی نظیری بر روی پوست صورت دارند، استفاده می شود به همین خاطر افراد شاهد تغییرات بسیار عالی بر روی پوست خود خواهند بود.

اگر قصد آشنایی و آگاهی از تفاوت هایفوتراپی با اندولیفت را دارید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتری اقدام نمایید.

هایفوتراپی یا اندولیفت؟ 

جوانسازی پوست صورت یکی از مهم ترین اقداماتی است که کلیه افراد باید به آن اهمیت بدهند و از یک سنی به بعد باید متقاضیان از برخی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست صورت خود استفاده کنند تا شاهد نتایج خوبی باشند. در واقع روش های بسیاری برای جوانسازی و رفع چین و چروک صورت وجود دارد که متقاضیان می توانند با انتخاب بهترین روش ها شاهد تغییرات بسیاری بر روی صورت خود باشند.

هایفوتراپی و اندولیفت دو روش مناسب برای جوانسازی پوست صورت هستند که خیلی ها علاقه مند به این دو روش اند اما به خوبی نمی دانند که باید کدام یک را انتخاب کنند. در واقع هر دو روش در نهایت منجر به چربی سوزی و تولید کلاژن در پوست می شوند و همین امر جوانسازی صورت را در پی دارد اما تفاوت هایی از لحاظ هزینه، میزان تهاجم، ماندگاری، اثربخشی و… نیز با یکدیگر دارند. 

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک نوع دستگاه قدرتمند و موثر برای جوانسازی صورت است که بدون هرگونه تهاجم و ایجاد عارضه کار جوانسازی پوست صورت را به مرور انجام می دهد. هایفوتراپی هم برای لاغری اندام و هم برای جوانسازی پوست صورت کاربرد دارد و اثرات خود را با چربی سوزی و تولید کلاژن آغاز می کند به همین خاطر ممکن است کمی دیر اثرات خود را نشان دهد اما بسیار ماندگار است.

ناگفته نماند که دستگاه هایفوتراپی قادر است چین و چروک های بسیار عمیقی را از بین ببرد به شرطی که متقاضیان به سراغ بهترین کلینیک هایفوتراپی در کرج که دارای دستگاهی با کیفیت و موثر است، بروند تا بتوانند شاهد نتایج بی نظیر این روش باشند.

هایفوتراپی چیست؟

مزایای هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی بی شمار است که در ادامه لیستی از مزایای شایع هایفوتراپی را که با انجام این روش مشاهده خواهید کرد، آورده ایم تا با آگاهی کافی اقدام نمایید.

  • روشی تک جلسه ای
  • استفاده از امواج کم خطر در درمان
  • بدون درد 
  • بدون نیاز به برش
  • بدون ایجاد اسکار
  • بدون خونریزی
  • عدم نیاز به بیهوشی یا بی حسی 
  • درمان سرپایی
  • نتایج موثر
  • دوره نقاهت ندارد
  • بدون کبودی
  • بدون ایجاد لکه روی پوست

اندولیفت چیست؟

اندولیفت صورت برای جوانسازی پوست یک متد جدید برای برانگیختن بافت‌ های عمیق پوست با استفاده از لیزر است. این بافت‌ ها با این تحریک می‌ توانند رشته‌ های کلاژن جدید ساخته و از این طریق افتادگی پوست را کاهش دهند. درمان از طریق این روش بدون عارضه بوده و هیچ گونه دردی به همراه ندارد.

ناگفته نماند که اندولیفت نیز منجر به چربی سوزی و تولید کلاژن در پوست می شود اما توجه نمایید که هزینه انجام این روش بالاتر از دیگر روش های جوانسازی پوست است. برای استفاده از این متد باید به سراغ بهترین کلینیک لیفت صورت در کرج بروید.

اندولیفت چیست؟

مزایای اندولیفت

  • بدون درد 
  • بدون خونریزی 
  • کم تهاجمی
  • دقت بالا در درمان 
  • بدون نیاز به بی حسی یا بیهوشی
  • کم خطر
  • ایمن
  • ماندگاری زیاد

مقایسه هایفوتراپی با اندولیفت

در ادامه به مقایسه دو روش هایفوتراپی و اندولیفت می پردازیم تا اگر قصد جوانسازی پوست صورت خود را از طریق این روش ها دارید، با آگاهی کافی بتوانید اقدام کنید.

هایفوتراپی یا اندولیفت از لحاظ ماندگاری

هر دو روش ماندگاری تقریبا یکسانی دارند و اگر در سایت های مختلف می خوانید که یک روش 1 سال و دیگری 3 سال ماندگاری دارد، کاملا اشتباه است. بنابراین هر دو این روش ها به یک اندازه ماندگارند و می توان مجدد جهت استفاده از این متدها اقدام نمود.

هایفوتراپی یا اندولیفت از نظر قیمت

هزینه هایفوتراپی بسیار مناسب تر از اندولیفت است به همین خاطر متقاضیان علاقه بیشتری به استفاده از این متد دارند. هزینه اندولیفت به عنوان روشی جدیدتر بیشتر از هایفوتراپی است.

هایفوتراپی یا اندولیفت از نظر قیمت

مقایسه شروع اثر هایفوتراپی با اندولیفت 

زمانی که شما به سراغ بهترین کلینیک زیبایی برای انجام هایفوتراپی می روید، با این درمان به مرور زمان متوجه اثرات این روش خواهید بود. در واقع هایفوتراپی پس از درمان منجر به جوانسازی پوست نمی شود بلکه نیاز به زمان بیشتری دارد تا بتواند خود را بهتر و بیشتر نشان دهد و متقاضیان به مرور زمان شاهد پوستی جوان و لیفت شده بدون هیچ گونه برشی خواهند بود.

اندولیفت روشی است که پس از درمان سریعا اثرات خود را بر جای می گذارد و می توان گفت در اثربخشی کمی زودتر اقدام می کند.

مقایسه شروع اثر هایفوتراپی با اندولیفت 

هایفوتراپی یا اندولیفت از لحاظ تهاجم

هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی است که به واسطه یک دستگاه انجام می شود به همین خاطر بدون هیچ گونه تهاجمی صورت می گیرد. همچنین ناگفته نماند که عوارض هایفوتراپی شامل قرمزی پوست، خشکی و التهاب است که تنها عده ای اندک با این عارضه ها مواجه خواهند شد. روش اندولیفت یک روش کم تهاجمی است که با خارش و بی حسی همراه است.

هایفوتراپی یا اندولیفت از نظر کاندیدای مناسب

هر دو روش برای جوانسازی پوست صورت هستند اما روش هایفوتراپی برای کلیه افراد با هر نوع میزان چین و چروک مناسب است و می تواند منجر به لیفت پوست و رفع تمامی چین های موجود شود. روش اندولیفت یک روش موثر برای جوانسازی پوست صورت است که می تواند تنها چین و چروک های بسیار کم عمق و ریز را از بین ببرد.

آیسان، بهترین کلینیک برای دریافت خدمات جوانسازی پوست در کرج

حالا که با هر دو روش هایفوتراپی و اندولیفت بهتر و بیشتر آشنا شدید، لازم است که بدانید برای دریافت خدمات جوانسازی پوست در کرج بهتر است که به سراغ کلینیک زیبایی آیسان بروید. کلینیک آیسان به واسطه کادر مجرب و حرفه ای خود قادر است که بهترین روش های جوانسازی پوست را ارائه دهد.

در کلینیک زیبایی آیسان تنها از بهترین متدها برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود به همین خاطر متقاضیان می توانند شاهد بهترین تغییرات بر روی پوست خود باشند. بنابراین اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی هستید که کلیه خدمات آن با بهترین دستگاه و متریال ارائه شود، بهتر است که به سراغ کلینیک زیبایی آیسان بروید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نکات و هزینه ها، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *